22

srijeda

listopad

2008

KOMITET BEND



Evo ima jedna godina dana isposlova sam jednu stara napuštenu garažu za mlade bendove. Malo pomalo neki momci su počeli svirat i sve ih je više i sve je više opreme a nigdi prostora za svirat. Onda sam im rješija tu prostoriju i oni su se smistili u garaži od bivšeg Komiteta. Lipo su izbacili sav stari otpad, okrečili zidove i postavili laminat na pod. I još su stavili stiropor po zidovima i stropu da smanje buku. I svakim danom sve je više mladih ljudi koji se tamo okupljaju i sviraju. I došli smo do tri mlada rock benda, koliko ih nikada u povijesti ovoga grada nije bilo. I onda su ih svi počeli zvat; ekipa iz Komiteta. A kako ovi jedni nisu imali ime za prvi nastup su rekli; mi smo Komitet bend. I tako ostalo. I tamo svakodnevno sviraju. I oni i ostali bendovi. Hardfire i Nove nade. I svi praše, jedni punk-rock, jedni ljubavne rock balade a treći onako lagane stvari koje svira svaki početnički bend. I sad su počeli svima smetat. Svaki dan iman sačekušu u kojoj mi neka lokalna gospođa da mi kaže kako oni tamo piju. Kako oni tamo idu šipke i mrve po okolišu. Ova mi se kune da su ostale kese od čipsa i boce od pive. Još se nađe jedan pametni gospodin koji misli da bi to tribalo zabranit. Jer su bučni. I sviraju stranu muziku. Koju niko ne razumi i neće slušat. I još ovi što su nastupili na Biklijadi se zovu Komitet bend. Ma možeš li zamislit; Komitet bend? Ma je li oni znaju šta je to Komitet? Sto posto znaju. Ja mislim da je njima to jako važno. Jer njima je sada 16-17 ili 18 godina. Njima je jako važno šta je to Komitet. Njima nije važno to što sviraju. I što in dolaze curice tamo gledat ih dok svirat. I donesu in čips i pive. To njima nije važno, što su te curice došle nabavit broj mobitela gitariste iz Komitet benda. Njima nije važno, što koriste gel u kosi, nose kožne jakete i kontaju kako bi napravili koncert u Korza. Njima je najvažnije da im starci od 70 godina objasne šta je to bija Komitet. Ko su bili ustaše i partizani. Ko je koga zakla. Ko je kome napravija žrtve. Ko je koga ostavija bez posla. Ko se je vinča u crkvi a ko nije. Ko se je krstija 91 a ko prije dok je bija mrak. Ko su ustvari neprijatelji. Žuti, zeleni, crveni narančasti i svijetlo plavi. To je njima jako važno. Jer ako to budu znali, ona mala od 18 godina odma će mu dat broj mobitela. I počet će vlažit.

02

četvrtak

listopad

2008

VRIJEME NJEŽNOSTI



Evo priprema se Biklijada. I sad je borba da se što bolje i što više promovira taj spektakl. Da dođu ljudi. Nelica piči punom parom. Od radija do plakata. Napravila dvi vrste plakata i oblipila grad. Jedan onako stari standardni i jedan novi onako avangardni. Baš onako u stilu kad se Nelica zaigra. Ženska tila u kratkim suknjama da se lipo vide noge a gori umisto glave, glava od koze. I sad su to neke žene s glavon od koze. Da nije avangardno reka bi čovik onako seljački, doli lipe noge a u glavi koza. Ali ja svakako ne razumin umjetnost pa to ne vidin tako. Eto meni je čovik neki dan doša u kuću da mi objasni kako ja ne razumin umjetnost i kako ja ne znam ništa o umjetnosti. I kako je moja prošla kolumna o bombonima bez veze. Pa je on doša meni u kuću da mi objasni šta sam ja napisa. I šta sam ja mislija. E to je meni genijalno. A usput mi je prinija i mišljenja nekih svojih iz sela. Posebice nekih koje je nedavno učlanilo u HDZ pa se ponašaju ko da ih je učlanilo u MENSU. Ali to je tako u nas. Svak ima svoje mišljenje o tuđem radu. Tako su se i neke vrgoračke gospođe naljutile sad na Nelicu radi plakata. Ovih što imaju glavu koze. Samo nisan dobro skužija koje su se gospođe naljutile na Nelicu. Je li ove što daju mliko ili ove što piju vino. Ako su se naljutile ove što daju mliko ja bi sta na njihovu stranu. Čisto onako zbog moje ljubavi prema mliku. I ženama koje su mlikate. Jebi ga, ne mogu in odolit. Meni su nekako najlipše žene koje su u fazi da daju mliko ili će davat mliko. Onako lipo sisate, kad su in sise onako pune i jedre i lipo stoje. Ne moreš je pogledat u glavu sve da i oćeš. Ja obično gledam u te mliječne predjele. A mislim, ko da je bitno u tom momentu kakve su joj boje oči. Svakako bi ti se svidile, koje god da su. I sad možda nije red da se Nelica po plakatima šali s ženama koje su za mliko. Ali one su obično nježne. Jer čim je mliko u pitanju znaš da su u nježnoj fazi. Ne rastu sise bez veze. One rastu od nježnosti. I nježnih aktivnosti. A takav je i Nelicin plakat. S pozivom na nježnost. Samo je zajeb ako su se naljutile ove šta su za vino. One su opasne. Jer vino još vrije. Nije se to još sleglo. I sad ako su popile koju čašu takvog koje vrije, znaš i sam da vrije u noj. I da joj svaki đava smeta. I da je ljuta i opasna. A plakat je taman dobro doša da se istrese na nekoga. Zato, svi na Biklijadu. I dodajite više mlika. Budite nježni i miroljubivi. Možete i kojoj gospođi pogledat u sise. Samo nemojte vikat na Nelicu. Jer ako ona počme kupit u prsi, moglo bi se svašta desit. Možda bi joj i sise …….

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.