04.12.2012., utorak

Transformacija pri razgovoru

Zanimljivo je kako se čovjeku "promijeni" lice kad progovorite s njim.

Viđao sam po hodnicima jednu curu: prvih par susreta je s velikim očima djelovala kao uplašeno lane koje treba zaogrnuti dekicom da se ne smrzne u ovom hladnom svijetu, da bih kroz nekoliko površnih komunikacija sa distance shvatio da je pregruba i oštra za jedno lane. Najveća transformacija desila se ipak kad smo prvi puta razgovarali jedan na jedan, iz blizine, onako, s jednog metra. Pore na licu su joj odjednom postale veće i grublje, ten manje nježan, glava ne tako idealnog elipsastog oblika, više je poprimala obrise kružnice, glava joj je postala veća, a oči su joj se naglo razdvojile i udaljile jedno od drugog, svako na svoju stranu, gotovo do ušiju. Jedva sam se suzdržao ne skrenuti pogled. Imao sam osjećaj, ako već neće oči napraviti krug oko glave i zamijeniti mjesta, da će joj se glava raspuknuti. Za kasnijih susreta, i dalje je imala nešto simpatično u sebi, ali daleko je to bilo od prvog dojma. Kasnije se i ošišala, sada izgleda kao lijepi dečkić u suknjici. A ima i dečka pa mogu slobodno reći: neka trune u paklu. :D šalim se.

Viđao sam godinama jednu curu u Istarskom. Relativno je niska, duge kose uvijek sa stilom svezane, zgodna, vrlo interesantna na pogled. Jučer smo se upoznali, popričali na par minuta i veliki dio čarolije je nestao. Fizička transformacija ovaj put nije bila toliko naglašena, jedino što mi se i kod nje glava učinila mrvicu prevelikom za tijelo. Na pikadu je povratila dio šarma i barem djelomično smanjila glavu u odnosu na tijelo. No, ionako svejedno - i ona ima dečka pa može mirne duše trunuti u paklu. S kakvom god glavom želi. Opet se šalim.

Jedini mogući zaključak je da curama dečki utječu na veličinu i oblik glave. Zato pazite, djevojke, nije do gmo-a, pudinga i kolača, glava vam je veća jer imate dečka! Te stvari se, srećom, vide tek pri razgovoru. Što je i korisno jer ako joj glava ostane lijepa i nakon par rečenica, znate da je slobodna.

p.s. ljiepo molim uredništvo da mi kaže u koju kategoriju spada ovih mojih zadnjih nekoliko postova. ažurirajte te liste, ubacite nešto tipa društveni fenomeni, i razdvojite više taj seks i ljubav! možda seks i ne može bez ljubavi, ali ljubav bez seksa svakako može. bar ona nesretna. ako netko zna, ja znam ;)
(za neblogere, mi MORAMO odabrati kategoriju)


- 11:05 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.