25.12.2011., nedjelja

Ljubav i praznici

Jučer sam uhvatio Nastasju u njenom slatkom showu. Iako mi je s cvijetom u kosi pokušavala skrenuti pažnju, prokužio sam je. Košulja joj je bila zgužvana. Onak, nema pojma, prvo se peglaju rukavi i ovratnik, a tek onda ostalo - jelda, Šima?

Trebali smo se srest ja i ona. Skrivena želja mi je dejtati s nekom polupoznatom ženskom i onda da osvanem u Gloriji kak joj držim kaput u predvorju Gavelle. "... u društvu zagonetnog mladića..."

Bar ne bih sad patio za Dalmatinkom i pronalazio se u filmovima s Cameron Diaz i Jude Lawom na hrt-u. Tu je ona Jude Law, a ja Cameron Diaz. On ima dvije kćerke i mora biti i otac i majka, i raditi, i prije spavanja čitati o odgoju, i biti "salvetodavac", i učiti šivati, a ona je uspješna scenaristica il tak neki drek iz L.A. i ima para i vremena. I čak kaže Cameron isto što i Dalmatinka meni: "razdvajaju nas svijetovi". Dobro, Dalmatinka je znala reći "planete", ali jedan svijet ide po planeti pa je to isto, ne?

Ma čak sam i ja još i prije zaključio da smo ona i ja različiti svijetovi, ali sam imao na umu puno benigniji smisao i čisto geografsko-socijalnu dimenziju (kao, pravo je čudo da smo se uopće sreli). Što je najgore, nisam uopće uspio saznati gdje je ona to znala izlaziti i gdje se kretala i di bih mogao naći još neku takvu kao ona. I volio bih da sam ja njoj rekao da si moram naći normalnu curu, a ne ona meni... ali ipak drago mi je da sad, kad s Gornjeg grada pogledam prema Trešnjevki, vidim svjetionik.

Ma ne znam ti filmovi i to, završio je kao s hepiendom; ona je ostala još tjedan dana duže u Engleskoj pa su zajedno bili na Staru godinu, a pridružili su im se i friško zaljubljeni Kate Winslet i Jack Black, i sve kao super, a znamo da se Cameron kasnije drpala s Astonom Kucherom da bi on na kraju završio s Demi Moore, a Jude Law zadnje s nekom manekenkom, Kate Winslet se prošle godine već rastala od nekog redatelja...



...ma Beverly Hills.

Idem vidjet jel me ima i u Woody Allenovom Whatever Works s Larry Davidom.

- 23:33 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.