29.07.2011., petak

Treptati redovito

Izgubio sam lijevu leću pa sam morao na Rebro po novu.

Kabinet za leće se nalazi u „žutoj“ zgradi. Bar se nalazio. Na vratima je pisalo da se očna poliklinika preselila u zelenu zgradu. Super bi to bilo da znaš gdje je zelena zgrada i da nisi daltonist (i to slijep baš na zelenu).

Kud baš u zelenu, mislim si, žutu sam prvi put jedva našao, a žutu kao vidim... i kakav je to glupi sistem s tim bojama, kaj ne mogu neka slova i brojke kombinirat… uto prođe doktor, pitam ga za pomoć, a on: „Evo, tu gore odite, vidjet ćete po boji!“.
NEĆU!
Zato i pitam.

Niš, uputio sam se u pravcu njegove ruke, prema nekakvoj, hm, crnoj zgradi. Čiji su se prozori odsijavali, hm, zeleno. No što sam se više približavao, prozori su postajali manje, hm, zeleni, a više, hm, sivi. Dok je fasada počela poprimati nekakve životne nijanse… hm, zelene? Da, da, zelene definitivno – piše: Očna poliklinika. Zelena!


Doktor Pokupec me pregledao i rekao: iste leće ko i dosada.

- Imam li možda kakvo drugo rješenje, drugi tip leća? S ovima su mi oči konstantno crvene. Već 5 mjeseci se privikavam, probao sam i sa kapima… ništa.
- Ne, to su točno te leće. Oči su vam krvave jer ne trepćete dobro.
- Kako to mislite?
- Ne trepnete do kraja, morate do kraja zatvoriti kapke.
- Pa ne mogu treptanje kontrolirati, to je refleks, ne? Ne mogu se TRUDITI treptati
- Ne, vi se trudite NE treptati. Vidio sam ja sad kako vi trepćete. Vi samo ovako - i pokaže mi - Vi uopće ne trepnete do kraja!
- Ali…to je refleks i...
- Svaki dan stanite 5 minuta pred ogledalo i vježbajte. Jedan, dva, tri, četiri… pet.
- Ali...

Od jedan do četiri me netremice gledao da bi na pet zaklopio oči na dvije sekunde.

- Ali ja…
- Morate vježbati. Jedan, dva, tri, četiri… pet. Jen, dva, tri, četiri… pet.

Tako sam se sljedeće dvije minute gledao s legendom zagrebačke oftalmološke scene, oči u oči, s 20 cm razdaljine – od jedan do četiri, da bismo na pet zajedno propisno trepnuli.

- Evo tako. Vidite? Svaki dan 5 minuta pred ogledalom i s vašim očima će sve biti u redu.

U nalaz je, osim standardnog „Kontrola za godinu dana“, nadopisao:
„TREPTATI REDOVITO“.

Da ne bih zaboravio.

A rekao bih da ako jednu stvar u životu nije moguće krivo raditi…
Tko zna… moram sad rinologu da pogleda jel kišem dobro…

- 10:17 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

< srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.