21.06.2011., utorak

Nije 'spajanje' za svakog

Najmlađi sam u svom odjelu, nemam obitelj, djecu školske dobi - iz vrlo "očitog" razloga ja sam taj koji mora ovakve tjedne ostati raditi.

Taj razlog možda i je svima vrlo "očit", ali ustvari je vrlo misteriozan. Jer praznici traju 3 mjeseca i ne vidim zašto je roditeljima bitan i najproblematičniji baš taj tjedan od 20. do 25.6. da upravo njega moraju provesti s djecom na godišnjem. Ionak je škola završila u srijedu 15.6. - di su im klinci bili u četvrtak i petak? Nek tam budu i ovaj tjedan, a na more kod dede i bake ih mogu odvesti i koji dan kasnije (a neće bit na moru cijelo ljeto, svi će se vratiti u zg sa starcima sljedeći tjedan).

No, dobro, kao što se pomiriš sa svim glupim izmišljotinama ovog društva (plaćanje doprinosa, 100 eura na vjenčanju i sl.), tako se pomiriš i da je normalno da ti, jer nemaš djece, od svoja 23 dana godišnjeg dobiješ četiri i pol tjedna, dok oni od svojih 30 dana naprave 12 tjedana. Super.

Al onda skužiš da iako nemaš djece i iako upravo zbog toga ne možeš godišnji iskoristiti kako hoćeš, ti i dalje moraš plaćati poreze, doprinose mirovinskim i zdravstvenim fondovima, od kojih fini dio ide upravo za klince tvojih kolega (školarine, besplatne knjige, besplatne pokaze) koji se upravo ovog trenutka kupaju na moru. A jel ti se itko zahvali?

Pizda im strinina!
Ajmo ukinut besplatno školovanje pa ćemo vidjet kad će tko na more! hahahaa

Sad idem iz osvete krasti olovke po uredima. Treba iskoristit praznu firmu... mislim da sam vidio jednu parkericu kod šefice...
- 09:29 - Stavi u košaricu (16) - Sadržaj košarice - Blagajna

16.06.2011., četvrtak

Fućkanje na poslu - zaokruži ZA

Ima jedan lik koji stalno fućka dok hoda po firmi.

Čini se da većina ekipe to ne odobrava; ili ih živcira ili smatraju da s njim nešto "nije u redu".

Meni je baš okej, možda i baš zbog fućkanja jedan od normalnijih ovdje, ima i dobar repertoar - najčešće "Kakav prijatelj je Isus" (meni favorit od crkvenih)... drago mi je kad ga čujem, barem jedan vedri ton u ovom "groblju duša"...

Danas sam mu se skoro i pridružio, ali kak si nismo niš posebno, a i dosta je stariji, tercu sam uhvatio tek sebi u bradu.

p.s. da znam svirat gitaru (električnu), napravio bih obradu "Kakav prijatelj.." i "Daj nam svima duha svog"... bile bi pre-je-be-ne!
- 11:47 - Stavi u košaricu (2) - Sadržaj košarice - Blagajna

13.06.2011., ponedjeljak

Miris smrti

Žene se pale na ožiljke. Ožiljak je znak da si bio blizu smrti, ali preživio.
Nema boljeg afrodizijaka od mirisa smrti.

Ja nažalost, ili nasreću, i nisam često u dodiru sa smrti (osim možda onog skakutanja po mosorskom grebenu, ali nikakve koristi od toga nemam, čak mi više ide na štetu jer nijedna slika ne može dočarati oštrinu i veličinu tih stijena, pa prije ispadnem pičkica nego frajer).

Sva sreća pa sam nespretan tako da mi i obično vrtlarstvo predstavlja najozbiljniju opasnost. Svi ožiljci koje imam posljedica su rezanja granja. Jednom me pila zarezala po gornjem dijelu šake, a nedavno mi se rezući susjedovu smokvu omaknuo kamen pod nogom pa sam se nadlakticom dočekao na bodljikavoj žici. A i davno ko klinac sam se nabio na šiljasti plot tamo negdje oko pupka.

No, to kraj pupka je već odavno zacijelilo, a i nije neko erogeno područje.

Zarez na šaki djeluje moćnije, čak su me i znale pitati cure otkud mi to (zanimljivo, baš samo cure), ali od dlaka sve se manje vidi.

Još je rano reći hoće li rana od bodljikave žice zacijeliti, ali čak i ako ostane trajan ožiljak, radi se o unutarnjem dijelu nadlaktice koji je vrlo neprimjetan. Osim ako češće ne dižem ruke i hvatam se iza glave.

Sve je to hvatanje za slamku, ne živim na rubu, dnevnu dozu adrenalina mi ispuni spuštanje Vončininom na biciklu.

Zaključak je deprimirajući kao i inače; moram se osloniti na prednosti i kvalitete koje imam.

O, ne.
- 15:32 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

04.06.2011., subota

Lososi i ptice

Ko kak lososi plivaju uzvodno da bi se mrijestili na istom mjestu svake godine, tak ima i jedna ptica koja svaki mjesec preleti iznad mog auta da bi se posrala na isto mjesto.


- 14:31 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

02.06.2011., četvrtak

A htio sam je ženit

Članak kaže da "Pippa Middleton nije tako savršena kako se priča" i da "je daleko od savršene djevojke kakvom je britanski mediji pokušavaju predstaviti".

A zašto?

Zaradila je kaznu za parkiranje! I što je najbolje, po slici se ne čini da se nepropisno parkirala...



Vjerojatno samo nije produžila parking...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- 08:30 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.