21.07.2011., četvrtak

DAIT

Izgleda da se Dalmatinke pale na surfere. A nisam joj ni rekao da sam postao surfer. Valjda se vidi na meni. Iako nemam još havajku, a ni kosa nije narasla duga, niti postala kovrčava ili plava.

Dogovorili mi kavu. I sve super. Do dva sata prije spoja kad me glupa trema počela hvatati.

Spoj je zapravo ko stand-up nastup. Samo što je publike puno manje, ali zato puno dulje traje. Cilj je isti – nasmijat publiku. Kad god pričaš s curom, zadatak je svako malo joj razvući osmijeh po licu (osim kad igraš na sažaljenje). Svaka cura je ljepša kad se nasmiješi. Uostalom, 4 od 5 cura će reći da je humor najbitniji. Eto, otvoreno kažu: MORATE nas nasmijat. Imperativi = trema. Zato sam, kao što bih vjerojatno i prije stand-up nastupa, strusio par medica da se opustim.

Dogovor je bio na Strossu, pod kulom Lotrščak. Romantična lokacija, morate priznati. Tamo se zadnji put sastajala valjda Marija Jurić Zagorka sa svojim udvaračem. Nakon što je on, jasno, obznanio svoje namjere njenom ocu. Imao sam i cvjetić u ruci. Vrlo mali cvjetić; otrgnuo sam ga iz tegle koja je visila s ulične svjetiljke. Filmski ugođaj nadopunjavala je žena sa strojem za kokice akustički dizajniranim za tjeranje svih živih bića, od šišmiša do kitova.

Po bontonu, stigao sam 10 minuta ranije. Ona je po bontonu kasnila 15 minuta. 25 minuta je sasvim dovoljno za naviknuti se na cviljenje aparata za kokice koje čak i ima nešto simpatično u sebi. Tada je u bijeloj krinolini izašla iz uspinjače.

Okej, nije bila u krinolini, i došla je pješke. Ne znam ni kaj je krinolina.

Ipak smo odustali od Strossa i odlučili se za birc onkraj Kamenitih vrata.

Ona je htjela martini, dobila bacardi, ja nisam htio martini, dobio sam pivu i medicu.

Bla, bla – kaj radiš, di radiš – može medica? – vrtić, škola – može još jedna medica? – faks – ja bi dao otkaz – pišem doktorat da bi imala veću plaću – ja bi još dvije medice pliz – vjeruješ li u slučajnost? – koja ti je najbolja serija? – ja ću još jednu pivu, kaj ćeš ti? – ti si jarac, jelda? – ne vjerujem u horoskop – kak se prezivaš? – imam sina – !?!jel može boca medice? Ne, ne, daj travaricu – ja bi nekaj pojela – salata – kaj slušaš?

Traljavi rastanak kod garaže na Tuškancu. Ona s autom, ja s biciklom. Tak je to danas, Zagorka bi se šetuckala u krinolini po Griču, udvarač bi je zaogrnuo svojim sakoom, pred njenim ulazom bi bili za 15 minuta. Zagreb više nije tako mali, a i cure sada furaju svoje majice dugih rukava.

4 i pol sata. Stand-up komičari su sa svojih 15 minuta goli kurac naspram ovog.

- 12:19 - Stavi u košaricu (21) - Sadržaj košarice - Blagajna

< srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.