28.01.2010., četvrtak

Komparacija pridjeva zgodna

Nakon starih uspješnica (npr. - Ice-cream? - No, thanks, I ate 2 much. - Pih, I ate 3 much; ili kak Francuzi zovu Facu iz Seksa i grada: Le Big Mec.) radionica fora na stranim jezicima Kod Junca predstavlja najfriškiji materijal: Komparacija pridjeva zgodna (franc.=jolie).

jolie
plus jolie
angelina jolie

oujeaaa!
- 09:37 - Stavi u košaricu (14) - Sadržaj košarice - Blagajna

25.01.2010., ponedjeljak

Tajanstvene obožavateljice

Danas sam na autu našao svoje ime ispisano u snijegu, lijepim ženskim rukopisom. I to na dva mjesta...

1

Realno, bilo je samo pitanje vremena kada će me obožavateljice početi salijetati... očito je nova frizura bila okidač...

Govorim u množini jer ako bolje pogledate, vidjet ćete da se radi o dva različita rukopisa. S obzirom da nijedno od pet slova nije ponovljeno u imalo sličnom stilu, mislim da će svaki ozbiljni grafolog odbaciti mogućnost da je u pitanju samo jedna osoba...

2

Za pretpostaviti je da se radi o susjedama... to ne bi bilo čudno ako su čule moje pjevanja (pa čak i da ne vide frizuru)...
A možda su to i neke frizerke! Možda blogerice!

Tko zna što je sljedeće? Možda će sljedeći put u snijegu biti ispisana kakva poruka misteriozna... ili će doći pismo... mail... a možda su već skroz pomahnitale pa se penju na balkon i škicaju dok se presvlačim!

P.S. i tko je taj Pavle koji mi se potpisao na stražnje staklo? Razbit ću mu pičku ak mi takne obožavateljice!
- 00:09 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

19.01.2010., utorak

Moć je u škaricama

Kome se zadnjem želite zamjeriti:
a) frizerki;
b) doktoru;
c) zubaru?
Kladim se da bi vas 90% posto zaokružilo a).

Doktor ti, ak mu se zamjeriš, zapravo nemre niš. Hipokratova zakletva bezuvjetno ga obvezuje da te liječi, živ ćeš ostat u svakom slučaju. Najgore kaj može je propisati ti zamjenske tablete (one jeftinije) ili poslati u lošije toplice.
Zubar je malo opasniji; može ti prirediti paklenih 10 minuta ili ostaviti česticu karijesa ispod plombe...
No zapravo je to sve prilično mizerno u usporedbi s hororom kojeg možeš doživjeti kod frizera. Krivi potez mašinicom – ošiša te na golo, krivi potez škaricama – otpada ti uho, boja pramenova „nekim čudom“ nije ispala kako se očekivalo i sad izgledaš ko vještica, sa strane te previše ošiša, gore premalo, glupi prijelaz i sad izgledaš ko čunjoglavi debil sa gnijezdom na glavi... I, što je u cijeloj priči najbolje, dok ti ne naraste kosa, ti ćeš izgledati ko kreten, frizerku nitko neće okriviti, niti će itko za nju pitati.

Frizerke imaju moć. Zato i jesu na prvom mjestu liste „Kome dati napojnicu“.


Kažem, frizerke imaju moć, frizeri nemaju, ovi današnji frizeri (kolko vidim) su samo tetkice.

Oni stariji, klasični, oni koje su brijačima zvali, oni su imali moć (i nisu bili tetkice). Ne želite biti neprijatelj s nekim tko vam britvicom preko grkljana prelazi. Uostalom, brijačnice su bile centar svijeta. Nažalost, brijači su vrsta koja izumire. Tu i tamo se još nađe koji... Karlo Popijač iz Martićeve npr., al ne znam jel još radi, svaki put je salon izgledao sve oronulije...


I ne čini li vam se, s obzirom koliko je kod frizera pokreta škaricama i sličnim oštrim predmetima oko glave, da u novinama vrlo malo ima vijesti, ako uopće i ima, u stilu: „Frizerka si odrezala prst“ ili „Shvatio da mu žena-frizerka zna za ljubavnicu tek kad je ostao bez uha“...? Čovjek bi očekivao više slučajnih ili „slučajnih“ nesreća...


Frizerke imaju moć i ne znam jesu li toga svjesne.

- 09:59 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

17.01.2010., nedjelja

Ipak sam samo čovjek... koji mora na glavu staviti kapu kad mu je hladno...

Mislio sam da je s novom frizurom došlo novo doba. Moje doba (sjećate se, ono koje smo najavili još pred par mjeseci nakon što se ispostavilo da sam najzgodniji u firmi). Činilo se da me ništa ne može zaustaviti; sad s novom frizurom sam neosporivo zgodan, pičke padaju... No, još jednom je priroda uplela svoje prste - pokazala oholom pojedincu da je samo čovjek, a ne, kao što si je umislio, kakav bog - i poslala snijeg.

Snijeg sam po sebi je vrlo lijep, volim ga gledati kako pada, šetati dok pada, no snijeg koji pada nameće uvjet: moraš nositi kapu. A kapa je prirodni neprijatelj dobre frizure! Pogotovo ak kosa mora stršiti, biti bujna i slično... I kako ću sad? Pitanje je hoću li uopće moći sam složiti frizuru kak mi ju je frizerka složila. Ako je i složim, a snijeg nastavi padati, morat ću staviti kapu. Ako je ne skinem nakon maksimalno 10 minuta... ne želim ni pomišljati na što bi to ličilo... Osuđen sam na propast...

Istina, kapa se može zaobići kišobranom, no to je vrlo nepraktično i totalno nefrajerski. A ako nisam frajer, to što sam zgodan, pamet i lijep, u isti tren pada u vodu i sasvim je beskorisno. Biti frajer je onaj nužan sastojak bez kojega ništa ne ide, ništa nema svrhe. Kao juha bez soli. Šnita kruha s margarinom bez vegete.
Problem je zapravo što ni u kapi ne izgledaš bogznašto frajerski. Frajer bi bio da uopće ne nosim kapu i pustim snijeg da pada direktno na kosu, ali mama mi kaže da ću se onda prehladiti.
Bolje kapa nego kišobran. Uostalom, rekli su mi da u kapi (sivoj, vunenoj) izgledam kao lopov. A lopovi su frajeri. Bar oni koji provaljuju u sef ili se pentraju po neboderima sa onim priljepcima na rukama i koljenima.

- 13:27 - Stavi u košaricu (8) - Sadržaj košarice - Blagajna

14.01.2010., četvrtak

Šiške i Avon - jer ja to zaslužujem... i nova Frizerka!

Danas idem kod frizerke. Rekla je da bi mi ona šiške pustila. Ne znam kaj je točno pod tim mislila, ali prepustit ću joj se u ruke, fora je cura, valjda se kuži, samo se nadam da neće ispast „gejalno“ (to je inače jedna od onih kojima smo uletili sa spikom da „ge(ni)jalno“ plešemo, ak se sjećate, valjda nije mislila da takva mora i bit frizura!?).

Problem je kaj mi je frizura danas očajna. Nemrem kod kul frizerke s glupom frizurom. To je ko kad ljudi pospremaju prije neg im treba doći čistačica (da nije baš „takav“ nered).

Otkad mi se sestra posvađala s Avonom, moja frizura pati. Ne mogu pronaći dobar gel. Njihov gel-vosak je bio baš ono što mi treba. I ono što moja kosa zaslužuje. Ostalo mi je nešto što je išlo s tim u paru, ono kaj se prska po kosi, ne znam kak se to zove... Naručio sam onda neki gel od Oriflamea... katastrofa. Ni ostali mi se nisu svidjeli...

Jel možda netko od vas naručuje od Avona? Ja bih taj vosak-gel, u prljavo bijeloj je tubi, s nekakvim crtama i crvenim čepom. Budite zlatni! Platim naravno... naručite odmah dvije tube!

Uglavnom, frizura mi je danas katastrofalna. Nisam je trebao oprati. Samo je lepršava, mekana, ali zaležana jer sam kapu ujutro nosio... Trebao sam doći sa zmazanom i tamo je oprati, one fino peru kosu, malo i vlasište sigurno izmasiraju... možda mi ne bi ni naplatila...

19:30h
P.S. ošišala me jebeno! ko neka kokotica (onak kosa usmjerena prema naprijed, ali šiške dignute gore, ko u neki trokut)... oduševljen sam! Glava mi nikad nije imala tak dobar oblik.
Imam novu Frizerku!

- 13:43 - Stavi u košaricu (20) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.01.2010., nedjelja

Talijanski niz (dešifriran!)

Iz knjige za talijanski, 1. stupanj. Treba spojiti točkice po brojevima.

talijanski niz
(kliknuti na sliku za veći prikaz)

Do 20 je išlo glatko (iako mi je bilo malo sumnjivo da me vode ko majmuna s jedne na drugu stranu, a ništa smisleno se ne nazire), al onda je trebalo naći 21. Što se pokazalo nemogućim. Pa sam 20 spojio s 22. S 23 nije bilo problema, al s 24 i 25 ipak je. Broj 27 se isto pokazao fantomskim... kao i 30 i 31. A ubrzo i 33 i 34. No tu je već sve prestalo biti čudno i spajanje 41-46-55 ili 63-74-84-89-99 je postalo sasvim prirodno.
Valjda su Talijani uvijek imali slobodniji pristup umjetnosti i znanosti.


p.s. ako vam se neda zabavljati, evo rješenja! Talijanski niz je, zahvaljujući Kahiti Prvoj, dešifriran: 20, 13, 5, 6, 9, 19, 17, 4, 14, 15, 10, 29, 8, 11, 18, 3, 1, 2, 7, 12, 16, 22, 23, 32, 46, 55, 63, 84, 99, 35, 41, 57, 28, 74, 89, 26, 37.
A vizualno to izgleda ovako.
- 15:31 - Stavi u košaricu (18) - Sadržaj košarice - Blagajna

07.01.2010., četvrtak

Kako je počela (i završila) jedna gitaristička karijera

gitara

Nisam imao di stavit košulju da mi se ne gužva... a kasnije je samo krenulo svojim slijedom...
- 10:08 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

03.01.2010., nedjelja

Uzmite si McDonalds, dajte nam cheerleadersice!!

Zašto od svih sranja sveopće amerikanizacije jedino cheerleadersice nisu došle do nas!?

Deda Mraz, Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, iPhone... sve je to tu, nama na dohvat ruke, ali cheerleadersica nigdje...

Možda i ima par plesnih skupina koje se trude i nisu uopće loše (vidjeli smo na supertalentima i rukomentom SP), ali daleko je to (predaleko) od dana kad će se 10 plavokosih maturantica pojaviti u školi u onim haljinicama i kostimićima i u tome biti cijeli turnus...
Mi smo kao "prekulturni" za takav običaj, to "ne pristoji", to je "degradiranje", "omalovažavanje"... mah...
Bar kad bi se onda vratile školske uniforme... ali i to smo kao prevazišli...

Jedino nam ostaje nadati se da će naraštaji odrasli na One Tree Hillu i Harryju Potteru uspijeti nešto promijeniti... i da će Bring It On: All or Nothing, Bring It On: In It to Win It i Bring It On: Fight to the Finish imati većeg odjeka i utjecaja na mlade nego li su to imali Bring It On i Bring It On Again.

Bring It On: In It to Win It Bring It On: All or Nothing

I da ih nećemo morati toliko dugo čekati! Bring It On Again je snimljen u 2004., a ja sam ga gledao tek danas!!
- 21:36 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.