13.05.2009., srijeda

Talijanka – epizoda 3 (a 4 zaljubljenosti)

Ako se ovako nastavi, misija će doživjeti debakl. Opet ko i prošli put – niš. Opet je s istom onom ženskom bila zadubljena u nekaj na stolu, samo kaj mi nije bila okrenuta profilom, nego leđima. A čak sam joj dao i dovoljno vremena da uđe u učionicu kako bih isprovocirao priliku za ulet (imao sam čak pitanje-dva oko talijanskog). Stvarno sam se potrudio; ostao sam zadnji u učionici, udubio se u razgovor sa svojom profom (o talijanskom, koje li slučajnosti) i nikak da izađem... al ni ova nikak da uđe. Nagnuta nad tom bilježnicom i ne odustaje. Praktički me profa na kraju istjerala van. A ova ni da se u profil okrene... Kaj one to imaju tak za proučavat da mi je znati...još koji put, i poludit ću, uzet im tu bilježnicu, razdrapat je i bacit im te papiriće u lice (ko u onoj Špišićevoj pjesmi: „Nosi se ti i tvoj bicikl!“).

Jedini zaključak koji sam danas mogao izvuć je da ima dobro dupe. I sjajnu kosu. Osim što sam sad već gotovo siguran da je to ona, napredak i ovaj tjedan nikakav.

A još samo dva tjedna imam (bilo bi više da nedem na godišnji u lipnju)... bojim se da će mi to biti premalo... osim ak se ne ukaže neka prilika kad su ispiti i te gluposti... neda mi se čekat do iza ljeta, a neda mi se ni forsirat iz apsolutno ničega.
_____________________________________

Danas sam se zaljubio i u jednu prirodoslovku. Skužio sam da nikad nisam bio istodobno u više cura zaljubljen. 4 (najmanje). Ona pristojna, pa talijanka, pa prirodoslovka i bar jedna blogerica. Valjda je to zbog proljeća... pun sam ljubavi! Statistika čak i nije loša: samo jedna nesretna ljubav (bar zasad), čak dvjema znam ime, tri punoljetne, samo jedna me navlači za nos, sa čak tri sam pričao više od 45 sekundi (i to poprilično ugodno). Ak se iz tog ne izrode minimalno jedne zaruke i koja neželjena trudnoća...

- 23:02 - Stavi u košaricu (16) - Sadržaj košarice - Blagajna

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.