15.01.2009., četvrtak

Ljudi na južnoj polutci vise naopačke

Postoji li ijedan globus na svijetu koji Zemlju prikazuje s južnim polom gore?

Vjerojatno jer je sva svjetska politička i znanstvena moć oduvijek koncentrirana na sjevernoj polutci, odlučeno je da je na kartama sjever uvijek "gore". Logično je za zaključiti da je svima (znanstvenicima ili tko je već odlučivao) bilo puno jednostavnije i ugodnije zamisliti sjeverni pol gore. Tako da su oni (odnosno mi) na pravoj strani jer - htjeli mi to priznati ili ne, podsvjesno svi tako mislimo - ljudi na južnoj polutci vise naopačke.

Htio sam vam zapravo pisati o tome kak me užasava pomisao da letim svemirom naopačke (jer svemir, naravno, zamišljam kao vrlo dugački i široki, ali niski kvadar u kojem je sjever, naravno, gore), al što sam više razmišljao o "nadletavanju" južnog pola (Zemlje), sve mi se više sviđala ta ideja pa je razrada teme pala u vodu.

Zato nastavljam sa Michelle Phiffer koja je u filmu "Vuk" neki dan sa žićicom otključala vrata. To mi je oduvijek veća znanstvena fantastika, nego bilo što iz Zvjezdanih staza.

Kak? Kak? Samo im je potrebna žica, špangica ili ziherica koju gurnu u bravu, malo pročačkaju, ni 3 sekunde kasnije čuje se onaj lijepi klik... brava, lokot - otvoreno! U hotelima je još i lakše; tam samo elegantno provuku kreditnu karticu između štoka i vratiju... čak nema ni klika. Sve je bešumno. Pokušavao sam kao klinac; gurao žičicu u bravu, tražio, napikavao, vrtio...nikad niš. Nisam uspio ni šifru od bicikla provaliti (navodno se može čuti nešto dok okrećeš brojeve). Ma vraga, nekad ni s ključem nemrem otključati vrata! Pa ga moram mrvicu izvući da "uhvati"... di bi onda tek sa žičicom nekaj!

Dobro, u filmovima pretjeruju s tim, al sigurno se može takvo što izvesti. Sjećam se da mi je tata pričao da je u školi sjedio neko vrijeme u klupi s tipom koje se kužio u te fore i koji ga je naučio otvarati lokot (frend s kojim sam ja sjedio je išao na solfeđo i svirao klavir). Jel je on sad to izmislio ili je to zbilja bilo tako...

Jedino sam vidio onu Francisovu foru sa selotepom ("Malcolm u sredini") koju mi je vrlo teško prepričati pošto ne znam kak se zove ono kaj izlazi i ulazi kako se ključ okreće ili ono vjerojatno istog naziva koje pak ulazi kad se kvaka stisne, a izlazi kad se kvaka pusti??

- 15:44 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.