03.11.2008., ponedjeljak

Kako se zoveš, tako ćeš i žeti – dio drugi: Blog nadimci

Jer ste vi to tražili.

Koliko je ime bitno za uspjeh, rekli smo u prošlom postu. Naveli smo nekolicinu primjera, uglavnom iz nogometa i glume. Vidim, zanima vas kako stvari stoje u ovom – blog – svijetu; tko je predodređen za uspjeh, tko nije. Pa ajmo i to riješiti.

Nažalost (ili na sreću?), pravila iz prošlog posta ne mogu se primjetiti i na blog. Na tim listama najpopularnijih i skoro pa najpopularnijih blogova nalazi se sve i svašta. Uostalom, teško je i suditi jer su tamo predstavljeni uglavnom imenom bloga. Većini ni ne poznajem nadimke kojima potpisuju komentare. Zato ću se usredotočiti uglavnom na blogere koje čitam ili koji čitaju mene te one koje često susrećem u ovim širokim prostranstvima.

Svaki blog je određen s tri stvari: adresom bloga, imenom bloga (ili naslovom, ne znam kako je 'službeno') i nadimkom. Ni adresa ni ime bloga nisu nevažni, no ovdje ćemo se pozabaviti nadimcima jer upravo njima jedni druge oslovljavamo i po njima se uglavnom pamtimo.

Upravo zbog tog oslovljavanja u najbezvezniju kategoriju svrstavam nadimke koji sadrže glagole. Shvati me, Skitam se i kenjam, Sam' što nije, Elle Woods Gone Brunnette, Smijeh je tražila, Promatram, razmišljam, Traganje za izgubljenim vremenom (iako traganje nije glagol, al ko da je)... Ne kažem da su takvi nadimci loši, štoviše, kao naslovi blogova funkcionirali bi (funkcioniraju) odlično, ali nemogućnost deklinacije velika im je mana.
Npr. Vidio sam Shvati me golu ili Zgodniji sam od Skitam se i kenjam, vidite, teško je, ne paše. Uostalom, teško je i razaznat radi li se o muškom ili ženskom.
No nisu beznadni slučajevi; da Elle Woods Gone Brunnette postane samo Elle Woods, bila bi dobar kandidat za najvišu kategoriju.

Ni nadimke s nekoliko riječi (koje nisu vlastita imena) nije lako deklinirati: smisaozivota42, neverinov blog, Ispod mjeseca, topsicret, samanthax life...
Nesretno sam zaljubljen u Smisaoživota42, Nikad nisam vidio gole slike Smislaživota42, kužite, ne zvuči idealno. Ako se koristi kratica: Vidio sam gole slike Sž42, Sž42 fatalno je zaljubljena u mene, Sž42 želi voditi ljubav sa mnom, to je već malo bolje.
Zašto npr. neverinov blog ne bi bio samo neverin, ne znam, 5 put bolje zvuči. No razni su razlozi blogera za odabir nadimaka pa ne treba u to ulaziti.

U navedene dvije kategorije dalo bi se uvrstiti i Kokošje sljepilo i Sam' što nije, no to su specifični blogovi koje piše više autora pa ćemo te 'nadimke' shvatiti kao ime kakve družbe te ih kao takve izuzeti iz ove analize.

Ponavljam, teško deklinirajući nadimci nisu nužno loši, no uvijek je ljepše kad nekoga možeš osloviti kakvim imenom.

Nekad autori ne teže originalnosti pa si prisvoje neko poznato ime, ime nekog određenog glumca, pisca, sportaša, lika iz nekog filma, romana i sl. Takvi su npr. Scarlett, Bamby, MaoTze, Kenya, Milodjete . Negdje sam naletio na kakvog Dekamerona, Boccacia, a stalno nalećem na Zlicu od Opaka... Uostalom i sam sam još kao anonimac na ovim prostorima ostavio pokoji komentar kao John Wayne.

Neki su pak originalniji, ali ne toliko da bi jedino oni imali taj nadimak. Tratinchi(Chi)ca je tako, da bi se razlikovala od ostalih Tratinčica, bila prisiljena ubaciti to veliko (CHI) pa je na kraju krajeva i došla do nečeg što bi mogli originalnim nazvati. Postoje i razno razne miss. Čak ih i nema možda toliko istih (kao npr. Miss T i miss t), ali ni Miss Pea ni missillusion nisu ništa inovativnije. Ženskasto, djetinjasto.
U ovu kategoriju spadaju i oni koji uzimaju 'prava' imena. Ana, Jana, Nana, Dražen i sl. Teško da na takav link i kliknem.
Visssnja je tek nešto zbog tog trostrukog 's' bolja.

Većina blogera ipak je težila jedinstvenosti.

Kategorija Dobro, ali ne prvoklasno:

Kneginjica, Ribac, Ruska (previše vuče na neku Ruskinju), Šarli (Euklid čak bolje zvuči, al onda to spada u neoriginalnost), Šima, Pero Panonski (prearhaično), Zazen (ovo novo neznamzaštonemreopetbitizazen je naravno za onu prvospomenutu kategoriju).
Rossanna nije loše pogotovo jer predstavlja dvije blogerice (Rossu i Annu). Assilletta s tim silnih duplim slovima pretendira na sam vrh, no nekako mi je premekano, pekmezasto. Iako, ako sam dobro shvatio, znači nešto kao ubod, nešto oštro, kod mene izaziva sasvim suprotan dojam.
Audrey Fatburn je prilično zanimljivo ime, no previše me asocira na mršavljene pa odmah zaključim da je ženska sigurno debela. A i postavlja se pitanje originalnosti jer ipak se bazira na imenu poznate glumice. Al frajerica je. Nekad sam često naletavao na još dvije frajerice: Rubiju i Wandu. No, Rubia mi jednostavno nije dovoljno efektna (za višu kategoriju), dok mi se Wanda isto čini debelom (ili je to možda zato kaj je, čini mi se, bila u onom Karakter klubu). Naravno, dovoljno sam površan da neke zbog „debljine“ ne svrstam u najvišu kategoriju frajerica.
Negdje između prvoklasnog i ne prvoklasnog lebde i Nemetz i Babl (serem, prvoklasno sam rezervirao sam za ženske).

Kategorija Prva klasa ili nenadjebive frajerice:

11. DsK (Djevojčica s knjižicama, pošto je djevojčica zvuči nježno, al na temelju kratice zaslužila je biti u ovom društvu)
10. Anspik
9. Lei
8. 4pištolja (trebala bi biti u onoj teško-deklinirajućoj kategoriji, al slab sam na Divlji zapad)
7. Chantal Wilson (opet Divlji zapad, da mi ne djeluje debelo, bila bi na 2.)
6. graM
5. Ruby Nelle (jedino kaj me asocira na Slonicu Nelicu, a i kod nje su dosta velik utjecaj imali dizajni njenog bloga gdje bi me uvijek gledala neka predobra, redovito razgolićena, dugonoga ženska)
4. Aibreann
3. Raymond (možda nije originalno, al kak je žensko, odmah mi je frajerica)
2. Amberka

A definitivni broj 1. - da na temelju imena moram ženit - pomalo italoamerički, a možda i francuski, kombinira veliko pa malo pa opet veliko slovo, frajerica, ženstvena, strastvena, cheerleadersica (kratka crveno-žuta suknjica, rastom možda ne baš previsoka, ali zato dobrog dupeta) – LaRamie.

Pokušao sam biti što je više moguće objektivniji i odvojiti samo ime od onoga što stoji iza njega (tj. linka). To je to, zadovoljni, ne zadovoljni.

- 15:06 - Stavi u košaricu (25) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.