Josip Portada: Hod po karticama III

Studeni 2019 (54)
Listopad 2019 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
U ovom, trećem "Hodu po karticama", postavljam neke od novinskih tekstova objavljenih od 2010.do 2019. godine. Svi novinski tekstovi, članci, reportaže, kolumne i drugo koje postavljam na blogu, objavljeni su u nekoj od novina ili na nekom od portala za koje sam radio. Tu su tekstovi objavljeni u Večernjem listu, Novom listu, Zadarskom listu, Jutarnjem listu, Narodnom listu, Otočnom Novom listu, Slobodnoj Dalmaciji, eZadru...To je tek mali dio od oko 22. 000 članaka koliko sam, kao profesionalni novinar, objavio u raznim novinama, magazinima, na portalima. Tekstove nisam birao po nekom posebnom kriteriju, već sam ih uzimao iz svoje arhive redom kako su ondje posloženi...

O Hodu po karticama III
Ovo je moj treći blog pod nazivom "Hod po karticama". U prvom sam objavio neke od novinskih tekstova objavljenih od 1989. do 2000.godine, u drugom od 2001.do 2010.godine i u ovom trećem, objavljujem neke od novinskih tekstova objavljenih od 2010.do 2019. godine. Svi novinski tekstovi, članci, reportaže, kolumne i drugo koje postavljam na blogu, objavljeni su u nekoj od novina ili na nekom od portala za koje sam radio. Tu su tekstovi objavljeni u Večernjem listu, Novom listu, Zadarskom listu, Jutarnjem listu, Narodnom listu, Otočnom Novom listu, Slobodnoj Dalmaciji... Zašto je naziv bloga Hod po karticama? Kartica ili kartica teksta je mjerna jedinica za izračunavanje količine teksta u novinarskom tekstu, članku, reportaži, kolumni...Kada bi urednik rekao novinaru: "Želim dvije kartice teksta", novinar bi odmah znao koliko točno materijala treba napraviti, odnosno napisati teksta. Jer, jedna kartica je 30 redaka na stranici i 60 znakova u svakom retku. To je oko 1800 slova, brojki, simbola, interpunkcije i razmaka. Nakon pojave internetskog novinarstva, kartica je izgubila smisao, ali u vrijeme dok se pisalo pisaćim strojevima, kartica je bila izuzetno važna. Za mnoge novinare, a tako i za mene, kartica je, i nakon pojave internetskog novinarstva, ostala pojam količine materijala kojeg treba napraviti. Zbog toga se blog zove Hod po karticama...Objavljujem stare novinske tekstove kako bi neki događaji bili zabilježeni i postali dostupni onima koje bi možda mogli zanimati. U svakom slučaju, to je zabavan vremeplov kroz tekstove i fotografije koji mogu podsjetiti na neke događaje koji su uglavnom zaboravljeni. Tekstovi postavljeni na sva tri bloga tek su mali dio od oko 22. 000 članaka koliko sam, kao profesionalni novinar, objavio. Tekstove nisam birao po nekom posebnom kriteriju, već sam ih uzimao iz svoje arhive redom kako su ondje posloženi. Kaže se, što nije zapisano, ne postoji. No, moglo bi se reći, što nije dostupno na internetu, ne postoji...Osim u arhivima koji su na raspolaganju malom broju ljudi. Zbog toga, eto, Hod po karticama, šetnja po tekstovima kako bi se tim tekstovima omogućilo mjesto na tražilicama...Nešto kao digitalizirana arhiva...Ništa više i ništa manje od toga..


05.11.2019., utorak

PAŠKI SIR "SIRANE GLIGORA" DOBIO NAGRADU "SUPERBRANDS CROATIA"

Autor Josip Portada

Četvrtak, 27 Siječanj 2011 07:52

Međunarodna organizacija Superbrands dodijelila je „Sirani Gligora“ iz Kolana nagradu Superbrands Croatia 2010 . Na dodjeli priznanja predstavljena je i najnovija publikacija Superbrands Croatia 2010. te je predstavljeno devedeset najvećih hrvatskih Superbrandova za 2010. godinu.
-U posljednjih godinu dana dobili smo dosta međunarodnih nagrada, u Bruxellesu, dvije u Engleskoj pa je ova domaća nagrada točka na i. Nagrada nam jako puno znači jer je dobivaju samo poznati brandovi u Hrvatskoj, a posebno značenje nagrade je u tome što u odabiru superbrandova sudjeluju i potrošači, rekao je Šime Gligora, izvršni direktor „Sirane Gligora“.
Stručno vijeće međunarodne organizacije Superbrends je od travnja prošle godine prikupljalo podatke o raznim proizvodima. Kako je rekao Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, na listi finalista nalazilo se 1.100 domaćih i stranih brandova, a lista je sastavljena u suradnji s vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta kao što su GfK Croatia, AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma. Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće bilo je sastavljeno od marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo važnu ulogu imalo je i mišljenje 23.000 potrošača koji su glasovali za svoje najdraže marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima. Međunarodna organizacija Superbrands djeluje na četiri kontinenta, a cilj joj je identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu.
- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #