srijeda, 31.05.2006.

Imala sam jutros napad bijesa, i to opaki. Probudila sam se depresivno-živčana i dok sam gledala Funny Home Video plakala sam ko gladna godina. Zašto sam plakala, ne znam. Znam! Sinoć smo Lube i ja imali razgovore ugodne oko novca. On troši kao Rokfeler, a ja poslije pretačem iz šupljeg u prazno Mislim da je suvišno pričati kako je razgovor završio.Plakala bi je vjerojatno do podneva, al trebam ići na posao.

U kupatilu me zatekle njegove prljave gaće na radijatoru (OPET), pet majica na veš-mašini i općenito takav nered da sam popizdila, i to je sve uspio napraviti jutros. Pokupila sam svu tu odjeću i samo ju zgurala u njegov ormar (da i prljave gaće).
Onda sam vidjela da je punjač OPET u struji ( ne puni se mob. već to tamo samo stoji. Znate, izvaditi punjač iz utičnice zahtjeva puno vremena, snage i koncentracije.) E, tu mi se zacrnilo pred očima.burninmadburninmadburninmad Uzela sam taj njegov prokleti punjač i lupala s njim od pod dok ga nisam razbila.
Obično svoje napade bijesa uspijevam kontrolirati, ali jutros nisam mogla.

Možete sad slobodno reći da sam luda, ludda trebam na liječenje. Vjerojatno i trebam. Ovo je moj blog i neću se prikazivati u ružičastom svijetlu. Nisam gđa. Savršena. Nisam najmoralnija osoba na svijetu, nekad lažem, znam biti ljubomorna, ljuta, depresivna, pokvarena i tračam u slobodno vrijeme. Imam mana, da. Puno!!!


- 11:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>