četvrtak, 18.05.2006.

Ljudska glupost je bezgranična

Ispizdit ću!headbang
Vještica me prca u mozak od ranog jutra. Cijeli prošli tjedan sam nešto radila, i jutros privela kraju. Pitam hoćete ovako da napravim ili onako? Meni svejedno, a ona voli osjećaj šefovanja. Ona hoće ovako. Ajd' dobro, ja na pravim tako. Poslije dođe do mene i bezobrazno kaže da šta sam napravila ovako šta nisam onako. Pa goni se u 3 pm, jesam te pitala kako hoćeš, šta me jebeš s glupostima. burninmadNormalno, nisam joj to rekla, već sam se nasmijala kroz zube i procijedila: „nema problema“, jer dotična ne podnosi ni trunku otpora i nepokornosti svojih podanika.
Hoćete čuti njenu novu provalu ( s vremena na vrijeme prosuje nešto dobro): kako na vratima kancelarija stoji pločica s nazivom djelatnika i radnog mjesta, na jednim vratima trebalo je promijenit natpis. Papir s natpisom se gurne u prorez sa strane pločice. Kaže ona: „baš bi bilo dobro da su pločice magnetske, pa da se samo stave!“ ludroflZanijemila sam od količine gluposti! Pa glupačo glupa, vrata su nam DRVENA, ne radimo u hladnjači da imamo metalna vrata!!!!

- 12:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>