srijeda, 17.05.2006.

Kad jedna ovisnot vodi k drugoj

Jedna od razloga zašto nisam pisala blog zadnjih mjeseci je moja nova ovisnost. Jamb!
Svaki slobodan trenutak na poslu kradem da igram jamb na Playtoyu. Odrekla sam se i jutarnje kave i pauze za gablec sve zbog jamba. Igram s kolegicom iz ureda, pa nismo vremenski ograničene. A koja muka je vikend!! Nemam doma internet, pa ne mogu dočekati ponedjeljak da bacim partiju. Vikendom Muža teroriziram jamb-vulgarisom. Nekako ga sve teže nagovaram da igra sa mnom doma, jer ga uvijek pobijedim. A kak' i ne bi kad svaki dan „vježbam“. E, sad. Jamb je igra koja traje, pa zna biti dosadno dok čekaš red na bacanje.Da ubijem vrijeme, pušim. smokinNisam nikad bila teški pušač, ali sam na pravom putu. Do prije par mjeseci kutija bi mi trajala 3 dana (radnim danom), a sad spržim više od pola dnevno. Pokušala sam se ostavit cigareta, al ne ide. Vuče me. Umirem od želje za cigaretom. A što više igram jamb, više pušim. Kad je napeto, pred kraj, povučem do pete.smokinsmokinsmokin
Šefica mi je na sastanku, a vi znate gdje sam ja! rofl

- 11:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>