JJA

petak, 29.12.2006.

Kozmetika petkom...

Nekoliko osoba me pitalo o Balea kozmetici, dakle pocnimo:

Ima nekoliko linija: face, vital, young, soft and clear, soft and pure, deo, med. Inace Baleu vecinom puni Nivea, zato nazalost sasvim solidne dnevne kreme nemaju SPF, a ja bez toga ne mogu proizvod svrstati u pravi anti-age cak i kad su mu oni nadjenuli to ime.
Prije 2 godine pola proizvoda nije sadrzavala UVA (oni koji prate sjetiti ce se storije o Nivei), ne znam kako je sad. Vremenski nisam u stanju svaku bocicu i tubu detaljno prouciti, pogotovo ako po nju uopce nisam ni dosla.

Uglavnom probala sam sve iz linije Balea MED i nemaju ni konzervansa ni parfema ni boje. Cak ih je i DAAB (Deutschen Allergie- und Asthmabund) napisao u svojoj preporuci za astmaticare i alergicare. Narandjasta linija za stopala je o.k., krcata mentolom ali ako netko ne pati od dermatitisa dobro osvjezi ljeti, gelovi za tusiranje su mi dobra jeftina verzija, probala sam i sve iz linije DEO i ona njihova deo krema je dobra (ala nasa lidera). Iz linije FACE sam probala okoloocnu kremicu Q10 koenzim 10 i ja sam na tu kremicu imala alergijsku reakciju, a nisam bas nesto alergicna. Iz te linije dnevna krema za lice je i sastojak ronacare http://www.merck.de/servlet/PB/menu/1246410/index.html

Iz iste linije gel za pranje mi je bio prejak pa je uzeo muzic i njemu je dobar, kupio je opet. Linija VITAL ima dobar antioksidanas (smjenke grozdja), ali nema SPF. Balea Young nije njezna i blaga kao sto bi pink pakiranje moglo navesti - ona kao i zelena soft + clear linija su preagresivne da bi ista ucinile. Nadasve mala cijena ne govori nista o kvaliteti, nego o pohlepi proizvodjaca i za koju je ciljnu grupu koncipiran proizvod.

Nastavak Vichy od proslog puta. Dobri su proizvodi za suncanje, after-sun proizvodi sadrze mentol, lose. Lose od Vichy-ja Reti-c Retinol i vitamin C – iako zvuci super, dva mocna anti age sastojka krema je previse isusujuca za bilo kakav anti age efekt. Blazinice iz linije Normaderm za problematicnu kozu, pH nije u redu i BHA nece djelovati.

Dobar ali skup puder dolazi iz jos jedne svjetski poznate vizazisticke nise – Vincent Longo Ako ste ikad culi za njega, onda ste culi za njegov proizvod (njegov zastitni znak) – puder Water Canvas (oko 50 dolara), ima i na amazonu, koji ima vodenastu teksturu, znaci ultra laganu i na kraju se pretvori u puderasti trag. Sto nikako nije unikatno ovoj liniji, naime La Roche ima nesto slicno za tri puta manje novaca ( o tome sljedeci put). Odlican puder za one s mjesovitom ili blago masnom kozom. Kao sto ste vec citali, rijetko cete naci koju liniju u posjedu vizazista s LOSIM, neprirodnim bojama pudera. Tako to necete ni ovdje naci. Ako nismo sigurni sto valja a sto ne, po svoj prilici u takvim linijama puderi uvijek valjaju.

Jos jedan konj za utrku Liquid Canvas SPF 6 za 45 dolara. – jedan od recimo 10 najboljih pudera na trzistu, ako imate priliku probajte, jedini minus je premali SPF broj, barem za ljetne mjesece.

Wet 'n' Wild ima neopisivo jeftinu sminku,
je, bas tak i izgleda pakiranje. Ako vam to nije ispod casti ;-) mozete recimo tamo naci bronzer za manje od tri dolara i nije nista losiji od verzija deset puta skupljih. Ako volite svjetucave ruzeve njih cete naci ispod dva dolara, recimo zelite se poigrati bojama, a to mozda jednokratno igranje ne zelite izvesti na skupom Lancome standu. MegaSlicks ili MegaPlump – koji nece ama bas nista napumpati ali je divan kremasti ruz za koji da je bio u neutralnoj ambalazi bih dala ruku u vatru da je Chanel ili Helena R.

Nedavno sam sasvim slucajno procitala tekst jedne blogerice (cudo jedno sto pogresno upisan google pojam izbaci) koja je pala na lasersko odstranjivanje dlacica. I opisala kako je izgledao proces prodavanja istog tretmana. Bez imalo namjere da uvrijedim, nekoliko puta sam se glasno nasmijala citajuci. Naime marketing je mocna stvar, presutjeli su da metoda nije 100% trajna, jer nisu objasnili osnove biologije. Naime odredjena unistena dlaka nece ponovo izrasti ALI ce vrlo lako izrasti neka druga, hormonom ili policistickim jajnicima potjerana. Naime bas ova druga skupina je vrlo nezahvalna za takve laserske tretmane (nezahvalna u smislu da lako postaju nepresusini izvor novaca za kozmeticki salon), zatim naravno tu su slike "before" i "after"za koje vi drage moje zapravo nemate pojma kojom su metodom dlake eliminirane, jesu malo photoshopom dotjerane (malo, tak da ne upada u oko) vi ne znate jesu ljudima mozda za godinu dana opet izrasle dlake. Obicno stave prodavati takve tretmane osobe izabrane po STROGIM vama namjerno nepoznatim kriterijima. Osobe koje IZGLEDAJU njegovano, a tako izgled ima i moja frendica koja u zivotu salon iznutra nije vidjela. Niti jedan. Osobe koje ni prirodno nisu bile dlakave pa to paperje po nogama zaista lako uklone, no koje vam uopce ne moraju reci istinu koliko stvarno tretmana su trebale. Vas tesko zaradjeni novac je u pitanju. Budite kriticne. I najvazniji savjet:


prespavajte svaku odluku i svaki potpis. Drugi dan stvari vidite trezvenije.

Informirajte se kojim tocno aparatom cete dobiti tretman i prosvrljajte po netu kakve su ocijene tog tretmana, ozbiljni saloni bi vam trebali dati broj barem jedne bivse musterije koju smijete kratko kontaktirati. Ja bih ovu proceduru sljedila za sve sto me kosta ista vise od 300 eura.

Victoriu Secret stranicu znamo svi. Slinimo po njoj manje ili vise redovito. Zbog donjeg vesa. Zbog u medjuvremenu i zgodne i nimalo skupe odjece. Skupa je jedino dostava u nase krajeve. Jeste li probali sminku iz iste linije? Cijeli koncept ove firme je sexy look, pa si lako uz tako fini ves mozete zamisliti ukusno nasminkanu zenu, sjajnih punih usana. Cak dapace mnogo lakse nego NENASMINKANU, blijedu i s kojim pristicem u luksuznom neglizeu ;-).

Zaluta ovdje i pokoji muski, pa evo nek se i oni vesele, decki to vam je...za Bozic i Novu wink


necemo vam reci kaj je sve retusirano da vam ne pokvarimo uzitak.

Pakiranje u srebrno i rozo je zgodno, a pokusajte otkriti kako se proizvodi zovu :-). No ponavljam se ali napisati cu – mi vise ne padamo na nesto jer je slatko. Pametna i informirana kupica (ima li zenska verzija za kupac, potrosac ???? cudno da nema kad su upravo zene najzastupljenije u ovoj kategoriji) dakle pametna i informirana musterija zna da ono sto se broji je sadrzaj a ne svjetlucava masna oko istog.
To ste nadam se u medjuvremenu naucile i za muskarce.

Dakle ja bih vam savjetovala ako vec morate od Victorie kupiti nesto osim vesa, kupite parfem. Imate desetke na izbor.

Ono sto NIKAKO ne zelite kupiti je puder sa SPF-om ali BEZ UVA – Seamless cover rich cream , niti korektore cudnih neprirodnih boja. Rumenila su im dobra, kako nisam neki znalac za sjajila, tuseve i olovke – sorry no tu nemam sto za reci. Ruz Smooth Talk je o.k. i cijena od 12 dolara je isto o.k. Na njihovoj stranici mozete kupiti i druga prestizna imena, pa je tamo i nas gore spominjani Vincent i druga bjelosvjetska imena.


YSL – Touche Eclat, Radiant Touch Highlighter, moj vjerni pratilac.

cijena oko 20-ak eura. Funkcionira kao click pen sa malim kisticem na kraju (sintetika), pazite da ne ispumpate previse jer visak ne mozete vratiti. Meni pakiranje traje pola godine, ne koristim svaki dan ali sigurno 2-3 puta tjedno i to okolo ociju, sa strane nosa, malo na bradu, nije korektor nego je osvjetljivac, iluminator, ovo pisem jer sam cula prituzbe da uopce ne pokriva. Naravno da ne, niti mu je to posao. Ima tri nijanse ali treca nije uopce za bijelopute, po svoj prilici ce vam trebati najsvjetlija nijansa, kad sam knap s lovom ima i tri puta jeftinija verzija od revlona (Illusion Wand) koja NIJE jednako dobra, dapace meni je losija ali je jos uvijek bolja od hodanja bez iluminatora.
Njihov bezalkoholni tonik Extra-Gentle Tonic 250 ml i 20 eura je dobar, ostali imaju alkohola i to dosta, zaobidjite. Uglavnom preparativa je zaista srednja zalost, dekorativa je bolja. Serumi imaju previse alkohola, neke kreme ne sadrze UVA. Ova linija je u vlasnistvu Gucci-ja i bolje ostanite kod parfema i odjece. Naravno ambalaza dobiva bodove i naravno da ovdje placate IMIDZ.
Njihov puder Energie Teint Oil-Free Liquid Found. SPF 12 je odlican za suhu kozu, cijena mu je preko 45 eura, bocica na pumpanje, sto znaci pred kraj cete imati problema izvuci ostatak proizvoda, sto ni s tubom nije nuzno idealan slucaj – naime ja kad sve istisnem i tako 2-3 dana i znam da necu istisnuti vise, razrezem tubu (stavim u Tupperware casu da zastitim od zraka i prasine) i imam se cime mazati jos preko dva tjedna! Imala bi i vise ali tko je rezao tubu zna da s vremenom puder postaje sve gusci, dok ne dobije izgled pastete i tesko ga je razmazivati bez tragova. E sad cekam da mi netko oda trik kako izvuci te pozamasne ostatke pudera s dna bocice?
YSL Poudre Compact Matte odlican i skup (ja sam imala tester, tocnije tri) – ovom prilikom moram reci da se ja kao kupac (kupica wink) ne vracam tamo gdje mi ne daju testere. Iako ih jako cesto podijelim frendicama i one znaju tko ce ih snabdjeti istima, mislim da to spada u uslugu. Ako ja tamo ostavim 50 eura, ocekujem da mi da taj jastucic od 5 ml koji je BESPLATNO dobila od firme u reklamne svrhe. Jer lojalan sam kupac, ako mi se usluga i proizvod svidi, nakon potrosenog testera vracam se kupiti ga iskljucivo tamo gdje sam ga dobila. Naravno da ima bahatog osoblja po parfumerijama, no ako ni na moj direktan uljudan upit NE daju testere, ciao djaci. Nek se ona doma maze s njima ali nek si onda i sama kupuje te kreme, na kraju krajeva ona zna jel joj pase testirana krema. Ja ne znam jel ju nisam imala prilike testirati.
Dakle orginal je oko 50 eura ALI refil je upola jeftiniji. Da su im sjenila losa sam cula iz druge ruke, iako od relativno revne sjenilo-potrosacice. Navodno su presuha i lose se nanose.
Ruzevi: Rouge Pur Pure Lipstick ili R. P. Matte su solidni ali nikako wow ruzevi.

Na svoje bijele i crne liste stalno nadopisujem proizvode, nisam mjesecima posteno stigla sortirati, tako da sad imam poveci dokument koji prvo treba pocistiti u odredjene kategorije ili po proizvodjacu ili po vrsti proizvoda: naime tonik, maska, korektor i slicno. Koja vam se podjela ili sistematizacija cini bolja i zasto? Hvala.

250 eura. Ne, to nije cijena mojih novih cipela. To je cijena koju sam danas popodne platila u specijaliziranom art ducanu. Za firme, umjetnike i galeriste sto cuda na preko 5000 kvadrata. Morate imati clansku iskaznicu kako bi smjeli tamo kupovati. Kupila sam profesionalni materijal, kist 65 eura (najjeftiniji u klasi), platno od dva metra sa jednim metrom. Po narudzbi radjen antikni srebrni okvir. Jos jedno platno za hodnik, okomito, dugo metar i pol siroko pola metra. Profesionalne boje. To sve ce mi netko nadaren i drag pretvoriti u tri unikatne slike. Koje da ih kupujem u galeriji svaka bi me kostala minimalno 600 eura. Ovako me kostao samo materijal. Ma prava Schnäppchen! Prije je stan bio kao kutija sibica i nisu mu pasale velike slike, sad cu si konacno ispuniti i tu zelju. Slika po narudzbi. Samo moja.
.
Preporucam ducan jer ga ima u svim saveznim republikama, samo katalog izlistanih proizvoda ima preko 1600 stranica sitnog tiska. Mozete stvari kupiti i online, salju unutar EU, recimo u mom gradu se sve galerije i fakultet dizajna opskrbljuju samo tamo. Ima ih 22 puta su u Njemackoj, 3 puta u Austriji i 3 puta u Francuskoj, nekoliko puta u Svicarskoj. Osoblje je IZUZETNO ljubazno, toliko znanja i prijateljskog tona nisam u zivotu dozivjela. Sve znaju. cerek Recimo ja sam rekla da bi sliku od dva metra, da visi na onim ultra tankim metalnim sajlicama kako bi slika bila ukoso od zida i oni su sve znali sto mi treba, dali mi na izbor 4 varijante i pokazali palete boja od 5 eura po tubi do 70 eura po tubi i rekli da nisu uvijek najskuplje najbolje. Tamo mozete naci drvene bojice sa 400 boja u setu za pisljivih 70 eura...Bösner







A sada nesto potpuno drugacije - trazim stolicu za spavacu sobu, za sad bi sluzila citanju, da odlazem robu spremljenu za drugi dan negdje osim na pod, a kad dodje jednom beba sluzila bi za dojenje i citanje prica. Dvoumim se izmedju sljedecih modela - napomena; stolica ce stajati u prilicno velikoj spavacoj sobi, nebesko plavih zidova, bijelog asketskog namjestaja, dakle dozvoljena je mala doza ludosti.

/>

ovo mi se jako jako svidja ali je preskupo, samo stolica je 700 eura, dakle kupila bih bez hokera, ako uopce...


ovo je neka luda, masazna al ne dam 1700 eura za fotelju ma da i pegla





- 23:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #