JJA

četvrtak, 16.02.2006.

Ferije!

Prvo cu jedan citav dan samo spavati i jesti junk hranu, naruciti cu kinesku klopu i otvoriti rascupana i u pidjami
...a onda ce mi vjerojatno dojaditi, pa cu se primiti ipak nekog posla. Uglavnom imam dva mjeseca maaalo lakseg tempa i malo vise vremena, te sam odlucila uvesti tjednu rubriku (tjednu, ako ostanem dosljedna sebi) o kozmetici, pa obraditi tematski sve sto zena mora znati kako bi bila njegovana a ne samo dekintirana i prevarena (sto ce biti ako povjeruje iskljucivo reklamama).
Nadam se kroz par mjeseci obraditi neke urbane mitove, objasniti kako nas lazu u reklamama, provjeriti je li nuzna lojalnost jednoj te istoj liniji, objasniti osnovne pojmove koje nalazite na cudotvornim teglicama, reci nesto o anti-age kozmetici, o antiaalergijskim proizvodima, o tome koja su 4 najvaznija koraka u njezi lica, konacno rascistiti s teorijom okoloocnih krema i problematicne koze, malo o uklanjanju nezeljenih dlacica, malo o estetskoj kirurgiji, malo o muskoj i djecjoj skin care, malo o njezi tijela i noktiju, malo o pravilnom nanosenju make up-a, malo o SOS savjetima kad nesto u njezi ipak podje ukrivo. Uglavnom nadam se da ce vam biti jednako gust citati kao sto je meni gust pisati o kozmetici! Ono sto pisem nije sveto pismo i mozete mi proturijeciti ali me molim vas nemojte uvjeravati u vase teorije, taman sam dovela kozu u najbolje izdanje ever i zelim vjerovati svojim teorijama baziranim na dugogoisnjem testiranju kozmetike (ima li firme unutar europe koju nisam probala???) i na ponekim strucnim knjigama. Ako ne budem odvec lijena mogla bih tematski navesti mojih 10 best buy u pojednijoj rubrici kao i one s crne liste, a na moju crnu listu dolazi recimo proizvod koji se kiti naslovom Sun Blocka, koji kosta 70 i nesto eurica a UVA zastite nema ni u tragovima!

- 14:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #