JJA

ponedjeljak, 13.02.2006.

Slavite li godisnjice?

...na temu me inspirirala diskusija s jednog foruma...

Godisnjicu braka proslavimo ali nama je jedna druga, samo nama poznata godisnjica necega, bitnija.
Sto se poklona tice, poklanjamo si cijele godine stalno nesto, nevezano za neke datume a najljepsi poklon mi je kad odemo na jedan dan van grada i pobjegnemo od svih i recimo damo se masirati, odemo u fini restic i slicno. Tad si i predamo neke simbolicne poklone tipa neku knjigu koju si zeli ili CD ili cvijece i bombonjera (moje bombonjere kostaju kao par prosjecnih cipela, ali necemo sad sitnicariti...) nekad dobije after shave....naravno da volim dobiti pokloncic ali to moze biti bilo sto, znak paznje. Recimo neku vecer mi je nicim izazvan na jastuk stavio prekrasnu cestitku gdje je svojom rukom napisao par redova, ajmo reci poezije iako je sve samo ne poetican tip....meni takvi trenuci vise znace od sluzbenih godisnjica. Treba svaki dan slaviti
Naljutilo bi me da se samo na sluzbene datume sjeti pokloniti mi paznju, mnogo mi je draze kad se bez nekog posebnog povoda, tek tako sjeti i donese cvijet.
Sto mi znaci ako se otresa na mene 360 dana u godini a onih 5 je fin jer je godisnjica NECEGA? Nisam od zena koje su u stanju izvesti cirkus jer je zaboravio neki datum. Pa sto? Jel to znak da me ne voli? Razlog da ga kaznim, iako je 99% vremena i pazljiv i strpljiv i pun ljubavi? A kad je prije tjedan dana, nicim izazvan priredio veceru, ugasio svjetla, zapalio svijece (tocnije njih 9) stavio moj omiljeni CD i spremio nesto sto ja obozavam jesti a on uopce ne voli...da za par dana vristim po stanu jer je zaboravio neki tamo datum? No way.
Mozda cu bas ja biti ta koja ce zaboraviti neki sljedeci vazan datum? Mozda sam vec nesto zaboravila a on mi je oprostio i ne spominjuci? Mozda volim pametnog covjeka koji zna razluciti bitno od nebitnog....
Moram dodati da je dosad sve ove godine zaboravio samo jednom nesto i da...ne dao bog veceg zla ili kako bi vec Tribuson rekao. Ne patim na formu, na SADRZAJ da. Lakse je odrzavati formu nego sadrzaj...mozda bas zato joj se vecina i priklanja.

- 11:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #