Salon - moj i vaš

  lipanj, 2021 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (21)

Linkovi
Loading

Symposion
Dobro došli! Još bolje me našli...
Nevolje s piscima
Internetski jezik - prvi dio
Internetski jezik - drugi dio
A sad, a sad...
Hvalite me, moja usta, hvalite!
Prelazimo na ono pravo
Velika i mala slova – prvi dio
Velika i mala slova – drugi dio
Deminutivčići naši svagdašnji
Sročnost ili kongruencija
Sročnost ili kongruencija – prvi nastavak
Sročnost ili kongruencija – drugi nastavak
Najvažniji jezični savjet
Nevolje s piscima - opet
Sročnost ili kongruencija - treći nastavak
Neodređeno s prijedlozima
Neodređeno s prijedlozima (kratki dodatak)
Bijesna kao ris
Prijevodi naši svagdašnji
Nisam nestala ni odustala
Slaganje vremena
Slaganje vremena u hrvatskome
Gdje, kamo, kuda?


O jeziku i književnosti
Loading


Osim ovoga bloga, imam ja i svoje internetske stranice koje se - gle čuda! zovu jednako: Salon - moj i vaš. No tamo ne pišem ovako kratko, nego si dajem oduška. cerek

Ondje, međutim, možete doznati štogod više o meni, a možete se javiti i s poslovnim ponudama, ovisno o tome što trebate - lekturu, redakturu ili korekturu odnosno instrukcije iz latinskoga. Sve ovisi o tome koliko sam u kojem trenutku zauzeta.

O tome čime se kanim baviti i o čemu mislim pisati na ovom blogu već sam ukratko napisala u prvome postu pod naslovom Symposion. Godinama prevodim s francuskog, engleskog i talijanskog, a imam i jedan prijevodić sa starogrčkoga pa se mislim petljati koliko u jezik, toliko i u književnost.

Nadam se da nam neće biti dosadno. kiss

03.06.2021., četvrtak

Symposion

Ovako se trebao zvati ovaj blog, ali to se ipak neće desiti. Naime, blog pod takvim nazivom već dugo postoji.

Zašto i otkuda ovaj neobični naziv? Once upon a time bila sam pokrenula forumčić koji se tako zvao pa je kolega forumaš otvorio istoimeni blog kako bi nas malo reklamirao. Kolege nažalost više nema među živima, a ja sam zaboravila podatke za logiranje. rolleyes Forumčić još postoji, ali na sveprisutnoj Tapatalkovoj platformi koja mnoge korisnike odbija - mene prvu. No za sada će početna tamošnja tema poslužiti kao objašnjenje za naziv i samu ideju.

Vrijeme druženja odavno je prošlo - progutao ga je Facebook i slične mreže, ali je uspomena ostala. Preostaje mi da se nadam kako ćemo se i na ovome blogu slično družiti. Uz jednu sitnu razliku.

Na forumu smo razgovarali o raznim društvenim i humanističkim temama, a mene je od svega toga najviše zanimala lingvistika. I još je tako. Zato ću se ovdje ponajprije posvetiti jezičnim temama. Točnije - pisat ću o nekim svojim jezičnim razmišljanjima, a svaki će vaš komentar biti dobro došao.

Dakako, od jezika je neodvojiva književnost, kao jedna od njegovih društvenih refleksija, a kako se, osim svega, bavim književnim prevodilaštvom, svakako ću i o tome progovoriti.

Isto tako, otvorit ću posebno mjesto gdje ću odgovarati na vaša pitanja, a ako neko od njih bude zanimljivo za većinu, pokrenut ćemo posebnu temu.

Nadam se da će nam svima biti ugodno, a usto i zabavno. sretan

- 07:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #