GOLUBOVI

17 srpanj 2012


.....kako je čudan ljudski um i kako nas nabrzake odnese na skroz desetu temu u samo deliću sekunde.....tijek misli išao je otprilike ovako.....(dok sam sjedio na terasi uz kavu i gledao jednog jedinog goluba koji je krstario nebom iznad susjedstva)....sve je manje golubova u našem gradu...zbilja...ne sjećam se kad sam posljednji put vidio cijelo jato.....sjetih se jata golubova na Jelačićevom trgu prije par godina kada sam sa Zootom išao na neke pretrage...i starice koja ih je hranila.....Zagreb i golubovi.....Ivo Robić.....IVO ROBIĆ...?



.....pa da....sjećam ga se iz Opatije zadnjih godina njegovog života....znao bi proći onako šmekerski u starom mercedesu...sa gospođom....kao da je utekao sa stare razglednice....i dan danas nisam siguran da li je imao periku ili je samo bojao kosu....to je uvijek bio predmet zajebancije kad bi prošao Slatinom....


..... malo sam švrljao po njegovoj biografiji.....prvi od naših pjevača koji je otišao snimati van...Češka,Njemačka...Bert Kaempfert....nekoliko uleta u veliku Billboardovu listu....gostovanje u Ed Sullivan showu u Americi....legenda koju smo i mi dripci koji smo se onako šeretski smijali starom lavu,znali.....da je pjesmu "Strangers in the night" ....napisao upravo on.....mali čovjek u velikom autu.....nakon svega što sam pročitao u nevelikoj ali bogatoj biografiji.....postao je čovjek koji bi da je živ, "ladno" mogao reći.......my name is Robić...Ivo Robić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.