male misli s ove i s one strane

petak, 10.02.2006.

Koliko ste opičeni?

Danas me boli glava, u biti sinusi, jer imam upalu već 2 tjedna i inače imam sranja sa sinusima, kronično...No da, nisam htjela o sinusima, htjela sam u biti reći da ne mogu pisati niš ozbiljnog danas.
Htjela sam vas pitati volite li vi otkačene ljude, i tko su u biti pravi opičenjaci po vama?

Za mene se u biti svi začude nakon nekog vremena, mislim, izgledam im skroz normalno, jer ne odskačem na prvu loptu ponašanjem ili izgledom ili odjećom , ali kada me ljudi malo upoznaju onda mi kažu da sam opaljena. Pokušala sam to malo sakriti ovdje na blogu, mislim, da se vidi da sam ja sasvim normalna osoba, ali u zadnje vrijeme mi sve teže ide.

Inače sam skužila da se pravi opičenjaci nikada ne prepoznaju na prvu loptu, nemaju potrebu skretati na sebe pažnju jer znaju da su ionak dovoljno bedaste kad krenu pričati i iznositi ideje :))

Tak meni npr. dođe da u punom tramvaju ujutro kada svi šute zapjevam:" O happy day, oh happy day, when Jesus come..." i već vidim našu zajedničku koreografiju, kako plješćemo rukama u žutim sjajnim haljama, a baka sa prvog stolca namješta zubalo da joj ne ispadne jer nije skužila da sensodyn to najbolje uvršćuje

ili

kad svi pobožno stojimo u pošti u redu za plaćanje računa ma svaki puta mi malo fali da krenem s jednim kazačokom, onak pravim, uz "hej,hej,hej" (hej trill, to ti znaš, tebi sam rekla)

ili

kada vidim ozbiljne, poslovne ljude koji hitaju kroz gužvu s mobitelom na uhu, onak zgelirane i upicanjene, popeglane na crtu, ne znam zakaj, ali ja bi im barem cipele različitih boja metnula, jednu crvenu a drugu žutu, nekak bi mi bili životniji ...


i tak, ma ima toga, za prvi put dosta, da se ne ispucam skroz :)))



i pjesmica za kraj (loli, ti si zaslužna kaj sam počela pjesmice pisati, ljubim te u čelo)


kad bi svi ljudi na svijetu
odlučili svoje žnjirance da spletu
i naprave mrežu u svijetu, baš najveću
i svi tad bili ko jedan
i nitko ne bi ostao žedan
jer kud bi išao jedan
tud išli bi svi
i bila bi to prava demokracija
i svi narodi postali bi jedna nacija
od žnjirancof!
la la la la la la la la

10.02.2006. u 11:56 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr