male misli s ove i s one strane

četvrtak, 24.11.2005.

Konzerva il kaj? pitanje je sad...

Dobila sam dobronamjeran savjet da mrdnem svoju nakupinu špeka i oslonim se na vlastite sive stanice ;o) Pusa Goldy!
Daklem, razmišljala sam malo o čemu da vam pišem, čitala sam mnoge blogove, posebno one u cool kategoriji i primjetila doita nešto ružno; dvije cool blogerice koje su i iz istog grada su se međusobno kroz komentare, na blogu jedne od njih dvije, častila raznim izjavama kroz koje je bila neskrivena nepodnošljivost, netolerancija, podsmjehivanje i sprdanje zbog različitih stavova o nekim stvarima!!??
Mislim si ja; pa tko je ovdje lud...zakaj sad to?? Tko tu kome smeta, koja koju ugrožava? Ili je to bila "samo" stvar samoreklame i natezanja oko toga koja ima više komentara?! Zbilja mi nije jasno čemu sve to? Kakvo je to podilaženje najsitnijim strastima i kakav je to sajam taštine,ha?
Pa ne samo kod te dvije dotične kulerice, nego sam doista naišla na dosta naših dragih blogera koji ne mogu nahvaliti sebe i sve svoje divne i krasne osobine; od toga kak su velki humanitarci, pošteni i moralni građani, preko lažnih skromnosti tipa :" ma nisam ja tak dobar/dobra, ma to je sitnica" i sl. na izljev komentara koji su dotičnog nahvalili i u suzama dirljivosti okupali zbog gore napisanog posta u kojem je i jopet dotična/dotični pokazao sve svoje hvalevrijedne postupke.
Rekla bi moja baka, a imala je ona doista mudre izjave,:"Hvalite me usta, poderat ću vas"!

Dobro, možda je to doista i tako, možda su ti ljudi zaista na tragu Majke Tereze, ali da ih je toliko puno mi danas nebi živjeli u ovakvom nehumanom i sebičnom svijetu, k jarcu!

Onda neš vidim da su se počeli dijeliti na liberalne i konzervativne! Oduvijek sam se doista gnušala raznoraznih etiketiranja i trpanja u ladice, cijeli moj život! (to opet možete pitati moju baku koja me odgajala na onu fintu:to nije za curice, to curice ne smiju. pa sam ju ja onda jednog dana na jednu takvu njezinu odgojnu metodu upitala: a jel opće ima kaj da je za curice!!?? mislim ono, sam sjedit, kimat glavom i cerit se glupavo nije za mene, ak je tome tak, nećem biti curica!)
No da, malo zastranih, ali to stavljanje u neke kategorije; liberalan, konzervativan, pravi vjernik ili kategorija"ja vjerujem ali ne priznam crkvu"ili ono ljevičar, desničar, palavičar, srednjoprstenaš :))))

NN, daaa...e sad potaknuta time pokušam ja sebe svrstati u one dvije kateg.tj.jednu od te dvije i skužih da jemam problem!!!!! Jebate, pa ja nikam ne prispem, kaj bum sada! Mislim ak konzerva znači čvrsto zagovarat neke tvrde stavove, tipa; nemam ja niš protiv crnaca al se moja kćer nebu za njega udala, onda ja nisam ta! ak konzerva znači svoje nedam, tuđe nećem kaj se tiče npr. vješanja vjerskih obilježja u škole, urede ili u mom slučaju u stubište našeg ulaza !!?? onda konzerva nisam, jer smatram da vjerska obilježja nisu da se vješaju svuda i svakuda jer time im se ruši značenje i gube na važnosti, a osim toga doista ne vidim potrebu da prvo po čemu će me netko percipirati bude moja vjerska opredjeljenost (sam dobro napisala tu riječ, to nikad ne znam!). Meni je bitno tko je kakav čovjek pod kožom, a kroz razgovor s tom osobom ću doći i do religije, i to amo ako mi ta osoba bude htjela o tome pričati, isto kao i o svojoj sexualnoj orijentaciji. Po meni je to nešto osobno i nebi trebalo biti toliko javno, tj.nebi se trebali po tome dijeliti!
Ali ako me pitate jesam li za legalizaciju prostitucije ili droga sa čvrstim uvjerenjem ću vam reći jedno veliko NE! Pa onda isto tako baš i nisam liberalna kaj se skidanja u javnosti tiče; dragi Bog nas je napravio svakave, i hvala mu na tome, i male, i velike, i debele i mršave, i nitko se od nas nije sam stvarao i takvi smo kakvi smo! I volim mja umjetnost renesanse, i doista mislim da je Michelangelov David vrhunsko dijelo te da je Boticellievo Rađanje Venere prekrasna slika, ali....doista mislim da se nebi trebala mučiti hodajući po gradu s pogledima koji mi padaju po slučajnim prolaznicima, tj. po njihovim golim salastim trbusima, obješenim dekolteima, big siza utegnutim zadnjicama..jer doista me nitko ne može uvjeriti da su svi ljudi lijepi i da je ljudsko tijelo samo po sebi predivno!!! Prošle godine sam se na sl. temu zakačila na jednom forumu s nekom mladom damom oko skidanja tadašnjih stavara Big Brothera. Rekla sam da mi je neshvatljivo da se jedna stanarka (danas voditeljica istog show-a) okolo sprešetava u tangama jer to samo po sebi neukusno zgleda, posebno zbog 79851 crvenih prišteva na osobnom gepeku a ZNA da ju cila Hrvatska gleda. Ugl. dotična forumašica me proglasila, bah, konzervom, nazadnom i primitivnom seljačom, jer ona, oh, osobno hoda po svom stanu u tangicama i tak bi se ponašala da ju hiljadu kamera snima a ja nek slobodno okrenem kanal ak me smeta!!! Aha, pa valjda svi (osim mene) znaju da je BB emisija u kojoj je glavna radnja skidanje i hodanje u takvom izdanju pred kamwerama, čini mi mse da sam ja fulala kad sam mislila da je to neka vrsta psihološkog experimenta u kojem hrpu nepoznatih i različitih ljudi uguraš na jedno mjesto, ne daš im nikakvog posla i onda proučavaš hoće li se poubijati u sljedećih 100 dana ::)) E baš sam glupa, jojjj!
Noda, a nisam za zabranu pobačaja, ali sam za više alternativnih škola tipa Waldorf, i još sam za strožu disciplinu u školama da se malo dotjera u red te razmažene mamine i tatine sinove i kćeri koji su odgojeni tako da misle daim je sve dozvoljeno! Dala bih im ja svoju baku pa da vide kaj curice smiju, aha!!!

I tak sam ja sad eto ful zbedirana jer se nemrem svrstati u kategoriju, jer si nemrem našit etiketu (a ne dozvoljavam nikom drugom da mi ju našije, prste k sebi, iššš) I tak jadna jedino kaj mogu za se reći je da sam jedna liberalna konzerva!!!


pusa svima

24.11.2005. u 13:21 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr