male misli s ove i s one strane

utorak, 04.10.2005.

Noć u kojoj je mrak sreo svjetlost

Dodir mekog krila još osjećam na licu. Anđeo me posjetio noćas. Samo se stvorio pored mene, nečujno se spustio pored mog kreveta i promatrao me kako dišem. Probudila me njegova prisutnost ali mi je on rukom dao znak da se ne bojim. Kako je prekrasan! Nekakvo neobično svjetlo isijavalo je iz njega, lice mu je ozbiljno i nekako bezvremeno. Poveo me svijetom magle i sjena noćas. U gluhu noć koja je mirisala po kiši ušuljali smo se tako da ne poremetimo mir sazviježđa.
Pričat ću ti noćas o tajnama, rekao je. O velikim stvarima koje se čine tako male i nebitne. Ali evo, to ti je već prva tajna - moć se nalazi u malim, naizgled nebitnim stvarima;poput lišća na drvetu ili vjetra u kosi, poput ovog jezera koje kunja zaogrnuto maglom. Stvarima koje se ne mogu kupiti, koje se ne mogu prodati.
Ovaj svijet je pao u maglu zaborava, ljudi su zaboravili važno. Koncentrirali su se na lažne, nebitne stvari. Kraljica Prevara se slatko zabavlja gledajući ih. I tu je potrebna mudrost, i hrabrost da izabereš.
Trčali smo kroz vlažnu šumu a lišće je šuštalo svuda oko nas, u daljini sam čula sovu a odjednom mi je nečiji topli dah grijao rame. Stvorio se niotkud...jednorog. Srebrnkastobijel. Sav mirisan od čistoće.
Nevinost, rekao je moj prijatelj anđeo, nevinost je ono što je ovaj svijet izgubio, čistoću srca. Postoji vojska Budnih koja još uvijek pazi na ovaj svijet, koja ga želi spasiti, probuditi. Podsjetiti da je snaga u valima rijeke i bistrini potoka, da je moć u vlatima trave. Ostani s nama ako si dovoljno hrabra. Ostani s nama i pokazat ću ti kakav jest stvarni svijet ispod ovih privida. Podići ću zastore ali moraš biti dovoljna jaka, moraš biti dovoljno hrabra za bitku bez oružja, moraš biti spremna na osude i neshvaćanja. Moraš biti spremna odreći se svih lažnih simbola po kojima ovaj svijet živi.
Moraš biti spremna.- zagrmio je njegov glas i jaki vjetar mi je sledio kosti i vitlao lišćem svuda uokolo, čula sam topot kopita i prekrasnu visoku priliku s najbjelijim krilima kako jaše na jednorogu.
Vratit ću se sutra, rekao je u prolazu i okrznuo me jednim krilom po licu, budi spremna.
Uspjela sam samo promucati : Ali, čekaj, ni ime ti ne znam...
Arhaniel,odgovorila je jeka, ime mi je Arhaniel...

04.10.2005. u 08:38 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr