male misli s ove i s one strane

četvrtak, 18.08.2005.

prijateljica II

Sljedeće što čujem je da se dotični gospodin potpuno odrekao svog dijeteta, ne želi imati nikakvog kontakta s tim dijetetom koje ima 8 godina , niti s njegovom mamom, naravno.
Moja frendica žudi za time da ima obitelj, da ima dijete, on priča kako ima vremena do vjenčanja i kupuje joj psa. Pas joj definitivno zamjenjuje dijete, to je vidljivo na svakom koraku. Ja sam tada još solo, pričam s njima o svemu;žalim se pomalo na svoje starce, neke ljude, kužim da u biti u svakom razgovoru on drži glavnu riječ a ona se uvijek priklanja njemu. I dalje nitko ne valja i oni su idealni i svi im zavide...troše velike svote novaca za kojekakve skupe stvari po kući, kupuju i mercedes ali na more ju ne vodi jer kaže on nemaju love, a i dijete je ogroman trošak.
u međuvremenu Medo ulazi u moj život i upoznajem ga i s njima, ne uklapa im se nikak, dobivam komentar da se od mene očekivalo da izaberem nekog komada!!?? a nema ni faks, nit je frajer. Ja se na neki način distanciram od njih, dolaze na naše vjenčanje ali odlaze odmah nakon obreda i ne žele se javiti mojim roditeljima koji viču za njima, nakon toga se uopće ne javljaju. Mene to malo proganja pa ih pitam o čemu se radi, slijedi niz provokacija, opet u stilu; mi najbolji, mi savfšeni, svi nam zavide, i na kraju jedan veliki spuštanac po kojem ja skužim da su na vjenčanje došli samo da bi se mogli što više rugati.
Osjećam se odvratno jer ona mi je ipak neka frendica, ili??
Ja na kraju odgovaram na zadnju mnjihovu poruku koja glasi otprilike; mi ćemo na krstarenje , gle kako smo fenomenalni, a ti i taj tvoj nesposobnjaković ste samo na moru bili, ko ti je kriv kad si tak glupa,dakle, ja pišem: blago si ga vama, uopće ne sumnjam da će vam i ostatak života biti tako meden


Na kraju mogu samo reći da mi je žao što netko od mene radi budalu a taj netko je još i moja frendica!
Pitam se jesu li oni zbilja tak užasni ili je to samo moje subjektivno viđenje?

18.08.2005. u 09:16 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr