jedansan

13.12.2010., ponedjeljak

Stojim i promatram te. Ležiš i uživljen u svoju knjigu kojoj gutaš sva slova jer tvoj pogled ne mrda nikud. Naslonjena uz stol pijuckam svoju kavu i guštam u prizoru koji gledam. Gledam te u polumraku sobe kroz poluotvorena vrata. Vidim tvoje lice.Brada 3-4 dana.Mmmm…Tako bi ju rado pomilovala i uživala u bockanju pod dlanom.Tvoja ugljenasto crna kosa je tako slatko razbarušena. Kao u malog slatkog dječaka. Ta pomisao mi izmamljuje osmijeh na lice.Čudim se sama sebi kako mogu izdržati a da ne privučem pozornost malo na sebe jer volim kad sam u tvom centru pozornosti.Ali i dalje mirujem i gledam te u tim razbacanim plahtama koje su još svježe tople od jutarnjeg zaigravanja. Zrake svjetlosti ti obasjavaju lice i sad je ono jasno vidljivije. A ja i dalje uživam u tim crtama. Pravim onim muškim sa još pokojom koja otkriva dječaka u tebi. Slatko. Zijevaš.Hm…Možda je ovo moja prilika.Možda je knjiga postala dosadnjikava.Riskirat ću.Ostavljam kavu sa strane.Lupnem šalicom i to ti odvrati pozornost.Gledaš me.Rastežem se poput male umiljate mačkice usput ispuštajući slatki zvuk.Namjerno to radim i kužiš me. Shvaćam to po tom tvom smiješku i tom pogledu ali svejedno uživaš..Lupneš rukom po krevetu pozivajući me.Odmahnem glavom.Pozivam ja tebe.Dolaziš ne skidajući osmjeh sa lica.Smješkamo se jedno drugom ne odvajajući pogled.Približavaš mi se i hvataš me rukama oko struka.Obožavam osjetiti tvoju toplinu.Hvatam te oko vrata a tvoje usne utiskuju poljupce po mom vratu.Divno.Božanstveno.Skačem ti u zagrljaj i hvatam te nogama oko struka.Izmjenjujemo poljupce.Vatreno.Strasno.Odnosiš me do kreveta i nježno i pažljivo spuštaš.Dodiruješ me svojim toplim rukama.Drhtim pod tobom.Milujem ti lice i ponavljam ti da te volim.Obasipaš moje tijelo poljupcima a ja ti jednako uzvraćam.Svaki poljubac rasplamsava vatru u nama.Prigušeno svijetlo u sobi i dvije sjene.Stopljene kao jedna.Ljube se i vole i pozdravljaju dan koji kao i svaki miriše na ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.