jedansan

25.10.2010., ponedjeljak

LJubavna čar..........

Htio sam samo malčice ljubavi tvoje,Usne da nam se spoje, Htio sam trenutak biti u naručju tvom, I da ostaneš tu i postaneš dio života mog. Priznajem da te pogledima često tražim, Ali kad je to jače od mene,kad me tvoje oči draže,Priznajem da me privlači tvoj pogled,tvoj osmijeh,tvoje lice,I da si ponekad razlog moje nesanice. Kad bih barem jednom vidjela sjaj u oku mom,Kad te pogledam,kada sam nasuprot ramena tvog, Kad bih samo na trenutak stvorila vrijeme za tebe i mene,Zaboravši sve što nas okružuje,sve što se nalazi oko tebe?! Na krilu ljubavi da svane novo svitanje, Da dobijem odgovor na traženo pitanje,Da znam da li pored sebe vidiš mene, Da li me voliš upola manje koliko ja volim tebe… Vrijeme je da se ovo loše vrijeme izbriše, Da sudbina svoje planove za nas dvoje ispiše, Pa da znam, kojim smjerom ću poći, I da li će moj put do tebe doći? Jer kad nekoga zavolimo srce ne pita za greške, Ne pita za propuste niti za trenutke teške,Ne pita kako krenuti poslije pada, I unatoč svemu ono se još uvijek boljem vremenu nada. Istina je tako i ja želim da ti budeš ono što si ti za mene, Mali korak sreće i za srce melem,žena koja će me nasmijati,koja će ruku pružiti, Ona koja će razumjeti i grešku oprostiti.Žena koji zna što u životu želi, Ostvariti cilj kojem teži, žena sa plemenitošću i sa svojim stavom, Koji ne posustaje i kad sve krene naopako…Upravo je to razlog što te čini posebnim, I kada si teška,nemoguća ljuta,kada sve svojim glupostima izludiš, Postoji u tebi iskra što u ženi ono nešto probudi, Da i kada ne zaslužuješ sve ti oprosti. Tako postoji razlog zašto si mi toliko draga, I kad si u trenucima bijesa gruba,znaš biti blaga, I kad si tužna i kad si sretana uvijek te okružuje posebna čar, Koja te ponovo do mene dovodi,zbog koje sam te iskreno zavolio…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.