jedansan

21.10.2010., četvrtak

Falis..........

Vjetar mi donosi tvoje ime u gluho doba noci.
Sat na crkvi otkucava ko zna koju minutu poslije ponoci
i opet sjedim sam. ...
...Sjedim u tami.
Pred ocima samo slike prelijepih dana...Odsjaji nasih dana ...
Od mene se odkida komadic po komadic
I nestajem dok se stapam sa mrakom...
Cekam te tuznih ociju, da se pojavis, makar na tren.
Ali nema te...
Zora svice i pozdravlja me: Dobro jutro, tugo – pomislih.....
...... ljube ...drugacija si od svih. Posebna za mene.
Budis u meni sto nitko prije nije mogao da dokuci.
Nakon dugo vremena, stavila si osmjeh na moje lice i ja sam sretan.
Privlacis me svim svojim bicem.
Tu si dovoljno zakopana u mom srcu da mi ne nedostajes,
Dovoljno da mi ne dosadis.
Kako je glupo – ali nedostajes mi , tvoj osmjeh, lice
i sve one male sitnice koje su tako lijepe.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.