jedansan

16.10.2010., subota

Ti & Ja

Još malo i vidimo se...Jedva čekam...Jedva čekam doći po tebe i ovesti nas u našu malu oazu mira...Želim te stisnuti čvrsto uz sebe...Ne želim te više puštati...Nikad više...Osjetiti te tako blizu...Nešto čarobno...Riječima neopisivo...Želim te maziti, razmaziti, da budeš kao mala umiljata mica...Hoću da mi predeš, frkčeš i grebeš me... Jer....Želim istražiti svaki milimetar tvoga tijela, pokriti ga poljubcima...Hoću osluškivati tvoje srce...Ono daje ritam mom...Volim kad ležim na tebi, kad me onako gledaš i osmjehuješ mi se...Najradije bi te pojeo koliko si slatka...Uživam grickajući te po vratu...Izvijaš se ispod mene... Ruke mi prelaze po tvojim savršenim nogama...Dižu se do tvoje još savršenije guze...Stišćem je onako kako ti voliš...Osjećam kako ti to godi...Prelazim rukama po tvojim grudima...Koža ti diše, srce lupa kao ludo...Kako je predivan taj osječaj...Najradije bi cijeli ušao u tebe...Ne želim se odvajati od tebe...Trebam te...Budi samnom...ZAUVJEK

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.