jedansan

16.10.2010., subota

...Moja ljubav si ti....



Ne prođe ni jedna sekunda a da mi ne prođeš kroz misli. Stalno si prisutan u njima uživam u tome. Moramo se još malo strpiti i poslije Nove ćemo se vidjeti a ja sam užasno nestrpljiva. Ne mogu vjerovati da ćemo još malo proslaviti i dvije godine veze. Tako mi nestvarno zvuči. Pogotovo jer smo ...fizički udaljeni i ne viđamo se toliko često. Ali svemu tome uskoro dolazi kraj. Ma riječima se ne može opisati koliko si ti predivan i pažljiv. Ponosim se time što si moj dečko. Jedva čekam uživati s tobom. Jednostavno se želim stisnuti uz tebe i da me maziš.Ti trenutci s tobom su prečarobni i tako nestvarno izgledaju da se ponekad moram štipnuti da provjerim dali je to zaista java. Kako je divno kad u malim sitnicama pronalaziš ljepotu ljubavi. S tobom je proživljenih takvih trenutaka puno a nadam se tj. znam da će ih biti još puno. Kako objasniti taj osjećaj kad mi nježno uhvatiš glavu i poljubiš me u čelo, usne, obraze….Znaš i sam da to volim i samo me odjednom iznenadiš s tim.Biti u tvom zagrljaju je najljepše mjesto na svijetu. Jedva čekam naše šetnje. Onako stisnuti jedno uz drugo, pričanje svakojakih gluposti, smijanja iz srca. Ma obožavam provoditi vrijeme s tobom jer onda zaboravljam na sve.Ne registriram ništa iz vanjskog svijeta.Volim te.Jako.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.