Jazz

31.07.2005., nedjelja

FAksić


Pa ovaj bolonjski proces nam treba pomoč kao, tak da nas opterete ful....
Pogle samo ovaj raspored dana :)))) nište drugo nek se smijat... (znaći smeđe i crno su slobodni dani :))))
I nikakav 1.10. odma od 19.9. samo peri deri, a imamo praznaike za božić i novu godinu čak tjedan dana, uuhhhhhuuuuuu :)))) i osmi mjesec pa do 19.9 valjda :)))
Znači imam još mjesec i 19 dana, od čega 2 ili 3 tjedna otpada mi na onaj vojni kamp (POSTANI ČASNIK :))) šta je to meni trebalo...
A imam i u 9 mjesecu i sud za ono sletanje, tam če bit još veselije, al imam priču koja bi trebala smuljat ono sve, aj hope so :))))
Ništa, neču više duljit samo još

Jučer mi se buraz ženil :)))
neznam šta sve nisam zemšal štoka, vina, pive, onaj čokoladni liker, mmmm :))) šta mi je palo pod ruku nije tam dugo bilo :))
Al bil sam ujedno i kamerman :))) TO je genijalno, mogo bi promjenit profesiju, skupit lovu, kupit kameru i snimat venčanja i fešte :)))
AL najbolje mi je onak kružim s kamerom i uhvatim nekog u kak nešt nesvjesno radi :))) Samo zumm i u krupni plan:)))), tak da imam kumu kak kopa nos, buraza sa nekim svojim grimasama i još puno puno toga, jednio samo kaj su mi se ruke tresle, al nema veze, možda nešt od toga bi mogo poslat i na salto :)))
I neznam šta da više pišem, znam da sam se jebeno skuhal u odjelu, imal sam neko od starog, pa to je neko zimsko da ga jebeš, onak debele hlače i onda još i neka potstava :))) potstava mi se zaljepila za noge u roku odma, a ja sam ko riba na suhom hvatal zrak :))) AL preživel sam i to, jest 2 kile lakši od tolkog znojenja, sad to moram nadoknadit danas :)) i kao ima tam klima u restoranu, o da, ta klima nije ni sama sebe uspjela rashladit, tak da sam si ja pod jedan jedini ventilator sjel i snimal :)))
A čak sam i podvezicu skoro uhvatil, onak grčevito sam krenul, al onda je od kume dečko se doslovno bacil, jest da ga "ima", pa onda da nebi bilo nekih ozljeda pustil sam mu, nek si ju uzme, makra je išla drito k meni, a on se bacil s druge strane :)) A prije toga smo plesali tango u troje, ja kum i taj dečko od kume... A kum ima 2 metra i 115 kila :)) on je nas dvojicu pod ruke i idemo :))) Sve me strah kak to izgleda na kameri, joj, joj to ču požali :))) SAd samo moram pričekat snimku :))

Ništ to je to više manje, jesam se raspisal, pa onda bok i vidimo se....

- 13:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

27.07.2005., srijeda

Bacam se u muzičke vode...


DAnas sam od damira posudil gitaru i sad se bacam u muzzičke vode, pa čemo vidjet kud če me odnest...
AL imam ja i iskustva, sviral sam ja nekad bas gitaru, al neznam zašt sam prestal, al sad bi mogo počet ponovo neznam, bumo vidli :))

Sad idem kopat po netu tablature, pa onda bok i vidimo se....

- 00:19 - Komentari (15) - Isprintaj - #

25.07.2005., ponedjeljak

Lud lud :))


Danas smo po prvi put u neznam vec kolko išli pješke van, bez auta, bez ikakvih pomagala samo mi i cesta :))) Prešli smo u ekologičare, više nečemo onečiščavat zrak sa ispušnim plinovima :))) Tj. niko nema benz :)))
Nakraju smo završili kod slavena i gledali smo Rokija :)))
I pili neku cedevitu koju nije složil u neki pehar več u lonac, nema šta pravi as :))))
tak da je te cedevit bilo svukud, al šta sad...
I tak sam se nabrijal na rokija da sam trčal skroz od slavena pa sve do doma :)))) (ima negdje oko 1.5km možda i više, a možda i manje to je moja slobodna procjena :)))
Sad sam užasno ponosan na sebe, a i kad sam dotrčal do doma još sam imal energije i nije me ni slezena još stisla ni ništ, al sam si reko da mi je to dosta za danas :)))
Jest do još neznam kak ču ja hodat sutra, al ko ga jebe glavno da sam ja otrčal tu rutu i sad sam hepi :)))
A i trebal bi počet trčat da se spremim za onaj vojni kamp, koji počinje sad krajem 8 mjeseca :)))
Tam če bit veselo jako veselo :)))
SAd možda počnem svaki dan tak trčat, ko zna ak ču imat volje i energije.

Bok :))
- 00:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

20.07.2005., srijeda

Lipik :))

Jucer prek dana smo se nas 4 složil idemo sutra na kupanje???? Ja reko ajmo, i kao ja ču vozit.. OK..
I sve je to bilo ljepo i vrijeme smo dogovorili, ali kad je trebalo krenut, ja moram ovo radit, ja moram ono radit..
Svi su za kurac, bez uvrede al jeste... Nemrete nešt odgodit na jedan dan.. ( i da nivka to se odnosi i na tebe, to si bila nabrijana da ides al onda banana, tam si nešt smuljala...)
Al nek ti bude žal, jer na m je bilo super...

Nakraju smo isli ja i damir... Dva "bečara" :))) Kak bi to stari ljudi rekli :))))
I došli tam, brčkali se, igrali picigina :)) kasnije i bosi nogomet (nemojte pokušavat mi smo naučili lekciju, ja se samo molim da mi ne otpadne nokat na nozi :)) malo mi je počelo krvarit oko i ispod nokta :)), lekcija naučena nemojte igrat bosi nogomet :))), igrali smo i stolni tenis, sa nekim sve po deset kuna reketima, nemreš ni pošteni felš napravit :))) i malo odbojke na pjesku, zbog cega smo i došli :((..
AL sve u svemu vrlo produktivan dan :))))

Jedino šta smo mi veliki asevi zabroavili uzet kremu za sunčanje, tak da smo sad u fazi žarko crvene boje koja graniči sa rakom kože :))))

AL kaj če nama krema za sunčanje, stvarno smo biseri (sad smo još jednu lekciju naučili koja se ponavlja svake godine, nemoj trčat po suncu gol bez kreme za sunčanje :)))

I neznam još kaj da napišem, vidli smo svjeta u ova zadnje 3 dana sam napravil prek 300km sa svojim autom, stalno se vozikam nekud, ko putna janica sam :))))

A dobro to je sve kaj sam se setil za sad, spava mi se jako, voda me iscrpila :))))

E da i u vezi one kazne, moja frenica ivana, svaka joj čast, nazvala je nekog svog prijetelja odvjetnika i on je reko da ce mi sredit cijelu kaznu, tak da cu samo morat platit alkohol, a ovo ostalo sve pada u vodu :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nisam mogo si dočarat kolko sam bio hepij kad sam to čul, uhu htjel sam ju tam izljubit, al sam se suzdrzal :)))) mogo sam skakat 6m uzrak od sreče....
I nadam se da če sve se i rješit kak je taj odvjetnik rekel, damo da nisu lažne nade :))))
Ak to sve projde tak onda idem na more :)))) na vir, neznam jel ko od vas tam, al ak je upoznat čete moj auto u onih 5 dana sta cu bit tam, upečatiti ce vam se sliver kadett :))))

e sad stvarno bok inače ču se srušit i zaspat na ovoj fotelji ispred kompa :)))
- 22:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

It's bin a long tajm, 2 tjedna kolko se ja sječam

E neznam otkud da počnem, ovo če bit dugi post al ču ga probat smanjit kolko se god da :)))

Prvo ondaj dan kad sam otišo, skupili ja, slaven i damir za gajbu... I tak mi igrali i polako pili jednu za drugom, i ondak ništa, sve normalno...
Ja sam zrukal 8 i pol piva, i još se i sječam nekih trenutaka al neznam kak sam došo doma, to mi se nagdje zgubilo :)))

I onda dalje dane nismo baš nešt pretjerano do 4-5 ujutro igrali itak, malo :))))
Umjesto da sam učil za faks, ja sam igral...

E taj prijemni za FER. Pička mu materina, došo ja tam i čak sam rješil 17zad, i sav sretan upal bum bez plačanja...
ALi ku... nakraju mi 3ili 4 nisu bila točna :)))
TAk da sam sad ferovac al uz plačanje, a FSB je otpal.....
Ja se nisam htel na fer upisat s plačanjem, jel puno je to love, al kad je stari reko jel očeš, pa oču :))))

Tu sad u subotu mi je bil i rođendan....
BAš je bilo odlično, nemam nikakve slike niko nije doneso fotić :((( AL možda je tak i bolje...
DObil sam puno poklona i svi su baš zakon, bilo je i nekih improvizacija i hom mejd poklona :))))

I i onda poslje upisa, taman onakav znojan i umoran, od 9 do pol4 sam to rješaval u zg, i reko idem sad spavat, i dojdem u kuču da malo popijem vode, kad vidim jednu ljepu plavu kovertu s mojim imenom.... Zamračilo mi se pred očima.... Izvadim uplatnicu (ili kak bi moja nečakinja rekla plačuni :)) i vidim 3100kn, o super, šta je to meni trebalo, ali to je bilo ko i kinder jaje, zapravo su bile dvije uplatnice, još jedna od 450kn, aj vos spičles.......
TO je za ono kaj sam prije sletil, tam 19.2. i taman na obljetnicu 5mj od nesreče mi je došla kazna :((((
SAd moram neku žalbu smislit... Ak neko ima iskustva sa žalbama???? nek mi posalje mejl da se čujemo :))

Sad je stari presteran, prvo 8000kn za sve ono oko upisa na faks i godina na faksu i sad još ovih 3500kn...
Ma prekrašno :))))

Ništa neznam više šta da pisem ovo je max sažeto..

BOk i vidimo se, siii ja.........

- 00:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

06.07.2005., srijeda

Ode ja, tj. moj komp :))

SAd jučer su slavenovi starci otišli na more, na jedno 10-ak dana :))))
Što znači apsolutni lom i total detrakšn njegove kuče :)))
Al mogli su odabrat neki drugi termin a ne baš prije početka prijemnih za faks, a u ku... :(((
VEč se vidim tam kod njega pijan ležim pod stolom .....
DA i sad nosim sutra komp kod njega, imamo neki LAN sad ovaj cijeli tjedan, tak da neču imat interenet... Pa ču bit odsječen od svih vas, al nadoknadit ću vam to sljedeči tjedan...
I totalno ču učit za prijemni, još ja i visoko ciljam, prijavil sam se na FER u p.m.
A nisam išo na nikakve pripreme a nisam još ni počel učit kak se spada, ja se oslanjam na svoje "znanje" koje sam preneso iz srednje škole :))))

Trebat če mi sva sreča svijeta da upadnem na faks, al uvjek mi ostaje FSB tam ču valjda direktno upast, to mi je jedina nada, ak nikud ne upadnem onda ču ko životinje prek ljeta naštrebat sve iz fizike i matemeatike i moram se nekud upisat...

Ak ni onda niša onda na baušteli uvjek traže friško meso :))))

Bok i čujemo se, see ya....
- 01:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

02.07.2005., subota

Kako sam otkrio prirodan laksativ, na teži način

Dan mi je bio onak radišan od jutra...
Digo sam se oko 11, najel i odma išo flaksirat travu, jer sam prema oblacima zaključil da če padat kiša (ja sam sa strane iskusan meterolog :)))
I onda sam poflaksiral jednom susjedu dvoriše i onda još od drugog susjeda pol dvorišta, kiša me stjerala, al več mi je i bilo dosta flakserice, kosil sam do 4 sata, još uvjek mi se ruke tresu :)))

al onda kasnije nastupa zanimljivi dio....

Damira je danas imal godišnjicu od polaganja vozačkog, pa nas je on malo vozikal po okolnim selima i tak da utučemo vrijeme, a onda kasnije nam je na pamet pala luda zamisao...
Imal sam doma litru kruškovca (by the way 25% alkohola) i kao idemo se mi zapit...
A teško meni palo, nisam se več dugo napil, od srijede :)))
AL onda je slaven se prisjetil neke kombinacije kuškovca i mljeka, tzv. TIGROVO MLJEKO...
Imal sam neki loš predosječaj u vezi s tim al ma kaj mi bu bilo glavno da se mi zapijemo :))))
I nema šta to je baš odlična kombinacija, fino, mmmmmm
i zrokali mi to sve 2 litre mljeka i litru kruškovca....
Nešt nam je bilo naglo vruče....
I onda su počeli neki grčevi u području želuca barem meni, a onda i sprint do wc-a....
dobro da sam odma pogodil pravi ključ i nabrzinu sve odključal kuču, jer inače bi bilo svega, i nebi bil predivan prizor ni vizualno ni mirisno :))))
AL stigo sam na vrijeme...

Najrađe sam si htio zapjevat...
POTOČIĆ MALENI....(neznam kak dalje ide, nešt on žubori i tak....)
AK grlice seru to je premija, u usporedbi sa mojim :)))
TO je teklo u mlazovima...
Fuj, al šta se mora nije teško, galvno da su moja crijeva to izdržala...

I tak sam ja proveo mukotrpnih pol sata, koje je kasnije dobilo i epozodu dva :))))

Damir i slaven nisu imali takvih problema, barem do trenutka kad su odlazilo od mene, mora da je još nešta šta sam pojel tjekom dana doprinjelo mojoj ludoj noći :)))

Bok, neznam jel vi opče želit sušat o mojim probavnim problemima al moram malo boleština pisat....

- 02:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

01.07.2005., petak

Fešta uoči podjele svjedođba 4. C Opća gimnazja u Križu.... I puno puno slika....

Iako ja nisam išo s njima u razred, al pišem post, dosadno mi je i malo stavljam slika......
Buduče isprike svima, neželim da se niko ne uvrijedi, ak kome baš tolko smeta koja slika ja ču ju maknut...
I hvala Ida šta si me pozvala i napila :)))
Ovolko slika nisam nikad u post stavil, so inđoj.....
AL nisu to sve slike, one sočne nisam stavil .. :))))


Iako nisam bil pozvan, al rezervacija je bila tu
VIP onlij :)))



Ak samo malo bolje pogledate možete vidjet otisak mog koljna
"sportska ozljeda na odbojci na pjesku" ak se to može opće zvat sportom. :)))



Kakva je to fešta bez BRITNIJ :))



Pilo se sve i svašta, ko zna kakvi sve bučkuriši...
AL ja sam našo jednu čarobnu kombinaciju
Bambus i još "zeru" (napočetku je bila zera al kasnije se i ruke počnu trest) viskija :))))
MMMMMMMMMMM

damir (antipozer) i brinc

Trebali smo jest kotlovinu, al nas vatra nije baš slušala, a glavni skaut brinc je imal nekog drugog posla neg da pazi na vartu



Ljudi su bili gladni!!!
Ja i Miča ponajviše, tak da sam se primio malo zagorenog roštilja i da to je ugljen na mesu, al meni je bilo svejedno...
A onda je i damir ogladnil.:)))))

Ja i damir (antipozer)

Kakva je to fešta bez razbijenih čaša...

Ivana i staklo

DOšlo je i vrijeme da si domačica malo počine
Sit back and relax....

ida

Svi su se ludo zabavljali :))))

morana (fire) i nina

kakva je to fešta bez Jase...
Čovjek se primil učenja i odbacil alkohol, sad je na "vodi"....

Jaso

Jedna grupna....


Moja bolja polovica :))))

kristina

Galvni skaut nije puštal svoju čašu...

brinc

N & N

nina i nives (mrchica)

Bilo je i tračnja po kiši



A i malo mud resling
P.S. neželite vidjet leđa...



Hvala idi još jednom šta nisam dobil upalu pluča, dobio sam novu obleku od nje...
Ističe moju žensku stranu, a čuo sam na oprah da je to jako važno, da se muškarac upozna sam svojom ženskom stranom :)))


BOk i čujemo se još....

- 00:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729