Jazz

31.03.2005., četvrtak

1. April


SUtra je 1. april stoga čuvajte se. Ali mene oduvjek zanima zašt je to tak? Zašt se zbijaju šale na 1. april? Koja je to sad fora? Dan ko i svaki drugi. Neznam meni baš i nije fora nekog zajebavat kad svi baš očekuju. Neznam slađe mi je nekog jebat u mozak onak kad se ne nada, jebiga takav sam!!!
Ali malo sam kopo i sve potječe još od... Od starih Rimljana, 'dan šale' korišten je za nasamarivanje naivaca na sve moguće načine. Jedan od prvih zabilježenih štosova je onaj Jonathana Swifta (autora "Gulliverovih putovanja") iz 1713., kada je dotični književnik javno objavio da će se jedan pogubljeni kriminalac vratiti iz mrtvih kako bi se napio pive u lokalnom pubu. 1. travnja krčma je bila dupkom puna naivčina koje su došle gledati mrtvaca kako loče. I od onda se počeo valjda stalno na taj način slavit, valjda, sve su to samo nagađanja.

aLi znam nešt, Sutra je party kod slavena. Pazi ironiju rođen je na 1. April, a takav je i ispo. Slavi 18 rođ. Grande fiesta, bit če barem prema mojoj slobodnoj procjeni varteno, nas 20-ak u kleti 4*3m. Za sočne detalje pričekajte nedjelju ili možda subotu ak se otrijeznim.. :)
Živi bili pa vidjeli!!!!
- 23:18 - Komentari (14) - Isprintaj - #

30.03.2005., srijeda

Pila, kakve nema na daleko...


Ovo je moj kar. To vem je najkul auto u krugu popovace i dalje (naravno u tom cjenovnom rasponu, da neki ljudi nebi digle nos). Sve je pocelo prošlo ljeto negdje u 5 mj kad mi ga je šogor doveto na dvor. Znal sam da ce bit moj. I tak us puno krvavog rada preko ljeta u Elektro centru M u popovaci. Zaradil ja neku lovu i kupil ga, odmah i muziku (koja GRMI!!!). I evo me sad nakon 7 mj, vožnje dobro me služi (više manje). Bilo je nekih ispadaja, ali više manje ok. SAm sam jednom bio u grabi od nekih desetak pokušaja i to je uspjeh. Moge uspomene me vežu za taj auto, ali mislim da ce otic sad u 9mj ako ne i prije (morat cu platit kaznu za ono sta sam sletil, je stari neda). To vam je ta moja ljuta mašina. AKo je gdje sretnete nemojte ni pokušavat utrke, jer nemate šanse!!!. AKo nisam brži, onda ima i drugih metoda. :) SO BACK offf!! By
Kadet LS. Pogonjen 1 300 000 cmm benzinskim motorom koji tece na cisti gazolin (zahvaljujem nekim anonimnim ljudima za ustupljivanje),razvija 60 000 mKS, alu felge, remus (home made), zatamljena stakla, muzik, i nemam šta drugo rec nego:

Dolje me ceka opaki stroj
Cakli se svježe okupan
To je blago spušten kadett moj
Plus alu-felge i kožni volan

Sve nove marke s pokretne trake
Samo su bezdušne olupine
Za moj unikat, 100% rucni rad
Od štosdenfera do auspuha

TI se brzo obuci i ostavi sve
Ne pitaj me kuda idemo
Osjecam potrebu da nekud' odem
Stan mi vec lagano steže vrat

Ono što zoveš ti "spiskati benzin"
Meni je mnogo, mnogo više
Cim motor zabruji osjecam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja rijec

Mnogo mi puta kidao živce
Ali za rabljeni auto to je normalno
Pod njim sam cesto proveo vikend
Promijenio karoseriju i motor
Al' je inace k'o nov

HP feat. jazz :)
- 16:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

28.03.2005., ponedjeljak

Streč master 2005


Ovo čudo objedinjuje 5 vježba sa podešavanjem težine i do 75kg, us pomoč kojih čete za samo 30 sek dnevno postič onaj sexi luk kakav ste oduvjek željeli ili ga možete koristi kao klupicu. Izrađen je od 10 kila najkvalitetnijih hrđajučih cijevi (zahvaljujemo ina naftaplinu za ustupljeni materijal), te jedne daske presvučene najkvalitetnijim bosanskim skajem. Sve je to zavareno elektrodama đ3281-ubar, ali i duck tejp može poslužit, ali za žvakače vam baš i ne garantiram. DImenzija nema več mi pravi majstori to sve od oka radimo.
Sada ovo blagdansko doba izvrsno je vrijeme za kupnju ovakvog jednog stroja. Jednostavno me ubijaju ovi kolači i sva ta hrana, ali streč master če mi pomoč da to riješim. Zahavaljujem svima koji su mi pomogli u izradi ove predivne sprave koja če mi pomoči da ne umrem mlad od kolesterola, od sada furam zdrav život više manje.
- 16:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #

27.03.2005., nedjelja

Sretan uskrs!!!



Makar nemam baš ni nekakav osječaj da je uskrs, ali kalendar kaže da je, a on ne laže. Ujedno je i mojoj sestri rođendan.
SAd idem razbit jedno tucet jaja možda mi bude bolje. BOk
- 13:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

26.03.2005., subota

Petak, ne primam primjedbe na pravopisne pogreške

DObro sad več i nije petak ali ja sam se sad tek vratil doma i neda mi se još spavat makra je 3 sata ujutro pa evo pisem, nemojte mi zamjerat za rukopiss i za imena jer sam jo relativon pijan. sve je počelo oko 10 ujurto kad sam se probudil i kao idem ja na ribice u centar (slaven ih je peko) i kad ja tam nema njega, pa se ja još malo je prođiram po popovaći u svom kul autu i vidim damira, kad začas zove damir ajd dojdi po mene. Ajd dobro i odempo mi kod slavena da se najdemo se onih srdela i malo popričamo (kao nema kosti to se cijelo jede, jest da sam cijeli dan kašljo kosti van) i kao trebali smo ić pljevit njegov vinograd, ali pošto je kisa padala pa ništa. i otišli mi doma. I kad ja dobim poruku oko 3 slaven je doma sam starci u nočnoj, znaš što to zanči. Odma mi je poraslo raspoloženje. Ali onda je damir reko da ove cure iz križa nemogu doč u popovaču pa sam se ja isprsio. Pa smo ja i damri otišli po njih. Kad smo došli u popvaču oni oceju travu (ovi križani su nezasitni i samo daj trave, jest da još uvjek smrdim od one dvije frule) i usput smo pokisnuli. DA na fešti smo bili ja, damir, slaven, sasa, nives 1 i nives 2, ida i martina. DAlje mi se neda pisat pa si zamislite sami, bilo je dobro, idem ja spat mislim da je vrijeme e da ida mi smo kod tebe sutra po slike................





- 03:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

23.03.2005., srijeda

Plavci

Evo danas mi idemo se malo đirat popovači i dojdem ja do kaktusa i tam neki tipovi sa nekim autima nešt pričaju. I mislim si ja sad čete čut šta je auto. I stisnem ja Kađu do jedno 110 i kad vidiš meni neko maše s nekim svjetlom. I upalim ja duga svijetla kad vidim sve se blisiče ona bijela njihova boja. I stanem ja. Veli on vozačku i prometnu, i jeste šta pili. Ja velim ne. A kraj sebe vozim pijanog damira od jutra i "slavena", sigurno su mislili ovi su se zapili pošto je zadnji dan škole, ali evo njima kite. I odma on odi puhat i sim tam. I pušem ja i napokon 0.00 promila i lagano nabacim osmejh. I onda mi je još tip reko kao da malo lakše s gasom. Očito me čuo kad idem ko formula od popovače. SAmo tak moram nastavit 0.00 promila.
- 23:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.03.2005., ponedjeljak

What is this???



Pgodite naziv ove supstance. Jedino mogu reč da ste ju svi probali više puta i još se uvjek vračate po još, barem ja. Ima ih barem 1000vrsta, a ja sam probo nekih 20 kolko se sječam. Ali ovoj se stalno vrčam.
Ajde to vam je zicer!!
- 19:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

20.03.2005., nedjelja

Vikend

Petak:

Sve je počelo kad sam otišo po slavena i onda je bio street race. Ja u Opel kadettu 1.3 protiv damira u Fiat Unu 1.0 koji sam ja dobio. Onda sam otiso vratit auto, pa je sljedila feštica kod Žiže. Bilo je sasvim ok. Glavno da smo se ja i damir uspjeli napit u roku sat vremena (ona ima odlicno bijelo vino). Onda je dosla i nives oko pol 10. Bila je to jako dobra feštica neču sad u detalje. jedino šta smo se morali rastat ranije zato šta su svi nekud morali u subotu ujutro.

Subota, crna subota:

Da dogovor je bio da se ide u križ. Ali nismo imali prijevoz pa smo čak i odustali, neko vrijeme sve do 10 sati navečer. Odlučili smo ič s vlakom ja, damir, modronja i jasmin. Čak smo i kupili karte. I u križ smo došli oko pol 12 i tam smo otišli u Matrix. E da zaboravil sam alkohol. Od popovače smo cuclali juice votku (svaak čast modronji bila je odlična), neki konjak za 200kn(jako loša ideja), rumeni muškat (ja mislim da se tak zvalo, uglavnom neko bijelo vino), a kasnije smo prešli na pivu. Jako loše kombinacije samo nam je rakija još faliila. Da. E onda oko 1 kao idemo mi doma jer smo imali prijevoz, ali taj tip nas nije htio sve vozit zato sto nas je bilo 6, pa kao zbog murje, pa smo ostali svi. E onda smo trazili drugi prijevoz i našli negog "lepog", ali nam je zbrisal. Pa smo popizdili više i otišli na vlak u novoselec, makar je bilo pol 3, a vlak ide u 5 i 20 iz zagreba(znaci oko 6 u novoselcu). Mislim da smoi porušali sve jebene znakove koji imaju veze sa križom, jednog patuljka i jednog lava. A jasmin si je nosio stop znak skroz tam iz centra do stanice (koji nam je neko krasnije ukro). I uglavnom na stanicu kad smo dosli neznam kolko je bilo sati i onda smo isli spat na onim klupama. Ja sam zaspo ko letva i probudil se bas kad je doso vlak, e sad neznam kakve su mi boleštine ovi radili dok sam spavo, ali sve me strah slika. E i onda smo usli u vlak i molili boga da ne dojde kondukter do ludine, a i nije, jer da je onda bi to bio vrhunac kad bi u pol 7 bili u ludini sami, pa pješke polako. E i uglavnom doso sam doma u 7. Imali smo i usnu harmoniku sa sobom i imamo novi hit "željezničku pjesmu", snimili smo i spot s fotičem. E i to je sve. Luda noč!
Pozdrav cijelom društvu u križu.
- 12:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.03.2005., nedjelja

Vikend

Evo prošo je jos jedan vikend. E uspio sam bez alkohola cijela 3 tjedna, sve od kad sam sletio. Zato sam to sad nadoknadil ovaj vikend. U petak smo isli malo u Popovaču u poemu.E Onda smo odlučili kao da idemo pit,a pošto je saša došo s autom (ja sam naučio lekciju) pa su on i slaven otisli vratit auto, a ja i damir smo dotle strusili jednu votku . Makar je to trebalo bit za sve nas, ali jebiga. Poslje toga smo otisli do slavena i išli se hrvat u snjegu. I nakon tog dana slaven je definitivno zaslužio naziv ČOVJEK ŠARAN, jebeno niko ga od nas nemože srušit, ima neku tehniku, svaka čast...

A subota ja bila dan pijančevanja, bambus, bambus i samo bambus. Šaranovi(slavenovi) starci su otišli u nočnu pa je kuča bila naša. Gledali smo onda dva filma, gas do daske 2 i kad jaganjci utihnu, i tak smo do jedno 12 se zajebavali i pili bambus. Onda smo presli na jednu igru, koju nemogu opisat sad, neče stat i pili bambus. Oko 2 smo prešli na obaranje ruku i tu sam ih sve dobio, na ljevu i na desnu ruku, i još smo pili bambusa. I onda smo imali jako produktivne privatne razgovore koji su se oduzili do 5 sati ujutro i jos smo pili bambusa. I onda sam puko i reko saši šta je previše je previše i da je vrijme da se krene, jer inače nečemo ni otič doma. Doma sam doso oko pol 6. Probudil sam se oko 12 i sav sam strgan cijeli dan..

Ajd bok, ali bilo je čist ok!!!


- 18:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.03.2005., četvrtak

Fizika

Jebeno, osvojil sam treče mjesto, nemreš vjerovat. Bodove jos neznam, ali sam sad jebeno sretan. I idem dalje na županijsko natjecanje. Čak sam dobil i diplomu. Lud, lud!!!
- 22:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #

08.03.2005., utorak

Pravi Ajnštajn!!


Danas sam bi na natjecanju iz fizike, sad sam lud ko šiba. Čak sam za promjenu nešta i znal riješit, možda je nešta i točno. Zadaci su totalno jednostavni, sam uvrstiš zadano u formulu, i gotovo, barem po mojem. Ovi gimnazijalci uzimaju opet sto papira, a ja rješavam ih u 2 reda(možda su i točni), jedino prvi je dugačak i ima puno crtanja. jedino sta su me sjebali je to šta smo sve ove godine nismo smjeli imat i knjigu i zbirku za formule, samo one izabrane formule koje ja nemam, pa sam sve iz glave, a još sam i najviše rješil nek u sve ove 4 god (zato što nam se program uvjek razilazil(gimn<=>tehnička) tak da nije bilo gradivo po našem programu i kak da to znam onda riješit ak nismo nikad učili). Evo vam da vidite:

Zadaci:
1). Predmet je udaljenod zaslona 18 cm. Na koja dva načina treba postaviti jednu konvergentnu leču žarišne daljine 3cm da bi ona u oba slučaja proizvela oštru sliku predmeta an zaslonu? Koliko je povečanje u svakom slučaju? Skicirajte kakrakteristične zrake i ukratko opišite kakavu sličnost uočavate između ova dva slučaja!

2). Uski snop laserske svjetlosti valne duljine 632.8nm upada okomito na površinu CD-a. Na toj površini urezano je mnogo tankih tragova mođusobno razmaknitih za 1,6 mikro metara jedan od drugog. Pod kojim kutevima s obzirom na okomicu se svjetlost najintenzivnije reflektira?

3). Katodne cijevi koje su kod prijašnjih TV-aparata proizvodile sliku zračile su rendgenske zrake. Njih emitiraju elektroni pri naglom usporavanju odnosno zaustavljanju. Kolika je najkrača valna duljina rendgenskog zračenja ako je napon ubrzavanja elektrona 15KV? Posloje li za isti napon ubrzanja elektrona a) veče valne duljine i b) manje valne duljine rendegnskog zračenja i zašto?

4). Svemirski brod Trgovačke federacije leti pored planeta Coruscant brzinom 0.6c. Znanstvenica koja miruje na Coruscantu izmjerila je duljinu putujučeg broda (u smijeru njegovog gibanja) od 74m. Kasnije je brod sletio na Coruscant te se zaustavio. Koliku mu je duljinu znanstvenica sada izmjerila ista znanstvenica? Koliku gustoču vode bi u istom gibajučem brodu mjerila znanstvenica koja miruje na Coruscantu, ako je gustoča vode u mirujučem sustavu 1000kg/(kubnom metru).

5). Valna duljina svjetlosti koja upada na površinu metala smanji se na lamda 1 na lamda 2(obje su manje od granične valne duljine za foto električni učinak). Kolika je pritom promjena zaustavnog napona za foto-elektrone emitirane s površine metala? Izračunajte promjenu zaustavnog napona uzevši da je lamda1=295nm i lamda2=265nm!

I imaju jos zadane konstante.

TRIVIJALNI ZADACI!!!!
- 19:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.03.2005., ponedjeljak

MATOŠ!!

DAnas sam bio na natjecanju iz matematike. Zadaci su jebeni, nist nisam riješil, samo nesta muljal i gledam ove ljude oko sebe. Meni je i onaj jedan papir A4 bio previše, a ovi iz gimnazije štreberčine ispišu 2 i jos traže, i to sve dupli papiri, znači 6 stranica. Neznam koji su ku... pisali tolko, ja sam samo gledo. Bio sam gotov za pol sata i onda sam jos reda radi malo pričekal da ipak ne predam prvi, ipak sam 4 god pa moram pružat primjer. A sve u svemu je bilo dobro, dobili smo one nekakve picete i pepsi. Zadatke cu vam napisat kad ih dobim od preofesora da se okušate. Ajd bok, sutra nastupam na natjecanju iz fizike.
- 22:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.03.2005., nedjelja

Gotovina: Heroj ili ratni zločinac?



Šta mislite dali ce se predat do 17 ožujka. Ja cisto sumljam, ali vidjet cemo. A kad bolje pogledaš ko upoce oce u EU, ja barem ne i skoro svaka osoba koju pitam. Prije 15 godina bili smo u savezu i odcijepili smo se i sad opet se nekud guramo, samo nam lošije može bit. Sad i ako udemo u pregovore za EU da bi se ukljucili mora biti referendum, o kako cu se smijat ako onda ljudi izglasaju da ne žele u EU, ujmesto da sad raspišu referendum i da vide šta narod oce i ne troše novce uzalud. Ima i nagrada za informaciju o Gotovini nekih 350 000 kn, ali ja ga nebi cinkal ni za milijun, jer su on i drugi generali omogucili da imamo ono šta imamo danas slobodnu HR, a normalno da u u ratu ima i nedužnih koji su poginuli. Ali neznam baš kad smo u ratu i dodemo u srpsko selo, makar jesu civili, da ce ostat živi jer ti mogu zapucat u leda. Neznam šta da više pricam ali podupirem GOtovinu i nek se ne preda do 2007 kad prestaje haški sud, ali ak je do sad izdržal bude još i to malo.
GO ANTE HRVATSKA JE UZ TEBE.



WWW.ANTEGOTOVINA.COM
- 21:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.03.2005., subota

Kako ubiti zeca na pun k.... načina!!!

Evo malo sam po netu zujal i naletio na ovu stranicu.
Sve je puno slika kako počiniti samoubojstvo ako si zec, vrijedi pogledat, neke su da se strgaš od smijeha pa evo link:

D LINK


- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729