Janko od Papuka

utorak, 14.11.2017.

Opet Alojz

Kaže zlostavljana županova supruga da je Alojz zvani Radijator opet planuo!
'Želio je gledati utakmicu dok sam pratila omiljenu seriju pa mi je istrgnuo daljinski iz ruke'

To isto se i meni dogodilo u nedjelju. Gledao sam onu tursku "Biti ćeš moja", sve se pušilo.
Gleda žena tu seriju, a ja rukom posegnuo za daljinskim.

- Šta radiš to?
- Počinje mi utakmica.
- Nemoj da ja počnem.
- Ljubi svaki dan gledamo tu glupu seriju.
- Tko te tjera da gledaš, ostavi taj daljinski.
- Ali...
- Nema ali.

I tako, dok su Vatreni vodili boj sa Grcima, ja sam gledao kako Emir spletkari Denizi i Kemalu.
Možda sam ispao papak u nedjelju, ali sam zato u ponedjeljak na poslu ispao frajer. Naime na pitanje kolege jesam li gledao tekmu, ja onako frajeski odgovorim

- Ma šta ću gledati, rezultat iz Maksimira je bio nenadoknadiv.

- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.