Janko od Papuka

petak, 30.06.2017.

Koncert

Koncert
Jučer sam vozio ženu u Osijek da si kupi bikini i 2 grudnjaka u neku specijaliziranu trgovinu.
Kad je ona trgovkinja rekla koliki je račun, umalo da me nije šlogiralo.
1680 kn za dva sisodrža, jedan kupaći sisodrž i kupaće gaće.
A samo pola sata prije ja u Decathlonu kupio četvero kratkih gaća, dvoje dječijih kupaćih gaćica,
one mišiće na napuhavanje da mi klinci ne potonu u moru, jedan mali bazen također na napuhavanje i platio 200kn.
Kao i svaki dobar muž, šutio sam i platio, a čim smo izašli van...

- Pa jebem ti sunce sisato, mogao sam 4 alu felge kupiti za te novce!!!
- Zašto nisi oženio neku sa manjim?
- Trebao sam oženiti neku koja kupuje u kineskom dućanu, a ne sa manjim.
- Nemoj se ljutiti, kupila sam nam karte za sutrašnji koncert Zdravka Čolića u Đurđevcu.
- Pa ti nisi normalna ja to ne slušam, a jeli znaš šta žene rade na njegovom koncertu?
- Šta?
- Bacaju grudnjake!
- Ja svoj neću baciti.
- Ako ne želiš da prekinem koncert, i bolje ti je da ne bacaš.

Opiči me žena po glavi sa onim vrećicama i kaže:

- Niti imaš ukusa za modu niti za glazbu, glup si.

- 18:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.