Janko od Papuka

utorak, 13.09.2016.

Sa mnom

Ženin bratić Ivan mi je jedan od dražih njenih rođaka. Pun je veselja i uvijek je nasmijan, a nema boljeg mesara od njega u cijeloj županji.
Dok je bio mlađi trenirao je atletiku i jedini je imao sprinterice u selu.
Svira klavijature, igra nogomet, vozi traktor, kamion i viličar.
Jedina mu je mana što ne govori književno. Guta slova, koristi svakojakve riječi koje je naučio od pokojne bake, ali ga uglavnom svi razumiju.
Kada je bio drugi razred mesarske škole, učiteljica iz hrvatskog nije bila oduševljena njegovim izričajem.
Često je govorio "SMENOM" umijesto "sa mnom" pa mu je za kaznu zadala da u bilježnicu 500 puta napiše "sa mnom"
I stvarno on to napisao i donio njoj na pregled:

- Profesor´ce, ja sam napis´o 500 puta.
- Donesi da vidim.
- Izvol´te.
- Bravo Ivane, a sad odi u kabinet i donesi mi grafoskop .
- A´l profesor´ce gramoskop je težak, jel more ne´ko ić SMENOM da mi pomogne?

Profesorica sva iznervirana baci na njega bilježnici i kaže:

- Kao prvo ne kaže se gramoskop već grafoskop, a do sutra hoću da 1000 puta napišeš "sa mnom"

- 12:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.