Janko od Papuka

subota, 20.02.2016.

Postanak

Vozimo se nećak Noa i ja u automobilu od Voćina do Slatine.
Mali ima 5 godina i sve ga zanima, pa stalno postavlja pitanja:

- Tetak jev ti znaš tko se prvi od ljudi rodio?
- Ne znam, tko?
- Isus.
- Tko ti je to rekao, to nije istina.
- Je.
- Nije, a tko je rodio Isusa?
- Ja misvim da njegova mama.
- Eto vidiš da se nije on prvi rodio, ustavari mi smo nastali od majmuna, ali smo se kroz godine evolucije pretvorili u ljude.
- Od majmuna??? Zezaš me tetak?
- Ne zezam, stvarno.
- Ja nisam postao od majmuna, ja sam postao od mog tate Tome.
- To ti i govorim mačak.

Dopizdilo malom razgovarati o postanku pa mi kaže:

- Tetak daj mi tvoj mobitev da se igvam.
- Evo mali.
- Tetak, jev ti je to neka dvaka ivi ti je puknuo ekvan??
- Puknuo mi je ekran. Penjao sam se na drvo pa mi je ispao iz džepa i razbio se.
- Kao majmun si se penjao na drvo?
- Dobro je Noa, skoro smo stigli igraj neku igricu...

- 11:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.