Ja tovar

nedjelja, 31.10.2010.

Stihoklepac

XLIIIsmilies


Na policam poslagane pločice su svake vele
možeš cili dan ih birat,blejat u njih ka i tele
neke ženske pametnije odma skupe sebi žele
ja sam glupa,jednostavna,meni dobre su i bijele.

Al mom dripcu zakonitom ni to skromno ne mirita
litaniju svoju vergla da je kriza cilog svita
njemu dobre su i stare postavljene pri sto lita
kad odpadnu ja ih lipin,a kako,to on ne pita.

Nakaradno bi ti bilo na te bile bordo fuga
Ma ništa mu nije dobro,oduvik on samo žuga
a ja bena popustljiva pa me zato vata tuga
dok on pizdi sve će prodat i tako se rišit duga.

Zbog tinela svakodnevno svađati se nema vajde
triba largat to od sebe nek se strasti trun olade
Doće vakat da se naše prdosije na stol vade
onda vidit di šta šteka,popraviti jel se dade.

- 01:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"