Ja tovar

srijeda, 20.10.2010.

Stihoklepac

XXXIXsmilies


Nek Malena moja ariju piva
samo da je ona zdrava i živa
mora spavat,jest i kakat
i sigurno da mora i plakat.

Ne treniram na njoj strogoću
davan sisu i danju i noću
a kad žunte mi deboto padnu
zadržin si jedvo glavu ladnu .

Znan brzo će proletit dani
sve ovo će ubrzo biti lani
i mislit ću kako sve ostalo je isto
a nije,za spišulju bogatije mi misto.

Po Rivi kad južina more šprica
ako ne paziš razbiješ se ka trica
je tehno beton baš lipo figura
al njime pičim samo kad je bura.

U Marmontovoj će uvik biti isto
ne more po njoj nikad bit čisto
kad curi iz onih ribljih kašeta
pa se na mramor svašta prilipeta.

Još zera pa će i moja tuda trčat
A ja od straja neću moći mučat
Kad ljosne morat ću joj jubit bolu
I tako stalno dok ne pođe u školu.

A tada sa mnom neće tit se u đir
možda samo za ispunit joj hir
kad bude tila kupit nešto skupo
tad đipat smenon neće biti glupo.

I zato sada sa gušton je vozin,
pičin,gegan,ni na šta ne pazin
gledan,stajen kako meni paše
a ona se ceri dok iz kolica maše.

- 02:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"