Ja tovar

petak, 01.10.2010.

Stihoklepac

XXXIsmilies


Dopizdilo ljudi više,
ona moja samo siše
ko šta radi-ona doji
stalno mi na sisi stoji.
Ne bi meni bila tlaka
da imamo trun pomaka
al nit njeni deki gori
a ni moje kile doli.
Ne moš ni u klozet poći
odma suzam puni oči
sve ponistre ja zatvori
jer kad plače sve se ori
Moji živci ka i strune
ajme svima kad to grune.
Nije bila takva muka
dojit malog,on je vuka
ka i pumpa prišteka se
u tren oka najea se.
Al je ona uncut pravi
po cile me dane davi.
Misliš maza prvoklasna
ma linguza stvar je jasna.


XXXsmilies


Mirenica moja mila
pa di je do sada bila?
Bit će šale bit će vica
stigla mi je prijateljica.
Skup je njezin dolazak
al ugodan joj boravak.
Nek je ona meni tu
osigurava mi zaštitu.
U kući će biti raj
apstinenciji je kraj.
U krevetu čeka zmaj
zato žemske aj baj baj.

- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"