subota, 26.04.2008.

Tebi


Image Hosted by ImageShack.us

U jednom okretaju oko središta besmislenosti primijetim da je oko mene sivo i promjenjivo.
Ne znam čemu se mogu nadati od ovog Neba iznad nas.
Vode me kroz rijeke moga srca riječi koje teku oko besmislene besmislenosti postojanja. Pronašla sam ih slučajno prije neki dan.

Snažni borovi rastu u predjelu jakih vjetrova…


Prate me ovih dana tvoje riječi i želja…
Ti daješ što želiš (možeš?) i ne čuješ kad ti govorim da je to malo.
Ja nisam za takve igre (nikad više u životu) i zabavlja me prepoznavanje obrazaca tvog ponašanja. Radujem se točnom predviđanju mjesta, vremena i riječi.
O kako samo smiješno zvuče te riječi kad shvatiš što se krije iza njih.
Nikad nisam znala grubo prekinuti odnose i uvijek se potrudim biti pristojna, čak i u trenucima kada cijelo tijelo i duša vrišti za tim da barem na trenutak budem divljaka koju prepoznaje nutrina mog bića.
Ja to jednostavno ne znam.
Ali dođe vrijeme kad mi više ne bude nimalo važno gdje si, što radiš i misliš li na mene.
Kad mi više nisu važne borbe koje vodiš sa sobom i kad shvatim da ti nikad nisi bio od takvog roda borova.
Ti rasteš na plitkoj zemlji u zavjetrini, pod skutima laži.
Ti nisi spreman skočiti bez razmišljanja u središte Svijeta.

Zato me zaboravi i ostavi na miru.

Ja znam kako izgleda kad te netko voli svim svojim srcem i dušom.
I usporedbe nema…jednostavno nema.
Postoje mnoge vrste ljubavi i ne postoji njen pravi ili jedinstveni oblik.
Ali prava ljubav traje i nikad ne prestaje.
Njegove riječi, razumijevanje i postojanost.
Ponos dok me gleda, njegova neupitna vjera u mene i činjenica da zna za što sam ja spremna u trenucima kad to ne slutim uopće.
Pomoć, smijeh i sreća.
Nikad me nije ostavio samu (ni onda kad sam se udaljila od njega kao ovih proteklih mjeseci).
Za njega sam spremna sve učiniti.

O da, dobro misliš!
Nas dvoje jesmo od onih borova koji rastu u predjelu jakih vjetrova…

I to me čini sretnom, jer lijepo je pripadati svojoj vrsti, zar ne?
Pa čak i onda kad je na nepristupačnom terenu.

00:37 - Komentari (20) - Isprintaj

<< Arhiva >>