srijeda, 13.02.2008.

Nekako s proljeća

Ćutin proljeće u zraku moga Splita…

Još me dočekuju hladna jutra u kojima me sramežljivo miluje sunce
svojim toplim dlanovima.
Jednom kad se spustim niz stepenice moje duše tamo ćeš biti ti.

Danas želim prostranstvo neba

Image Hosted by ImageShack.us


Pa poželim jako, najjače….kući…

Zatvaram oči na vaporu svoga sna… mir u mojoj duši dok ostavljam
ovaj život iza sebe…

Image Hosted by ImageShack.us


Ustala sam rano jutros obavijena mirisima djetinjstva (lancuni i život).
More me zove da sanjam.
Otvorene su moje oči

Image Hosted by ImageShack.us


Sloboda beskraja i želja
Image Hosted by ImageShack.us

Staze kojima hodam pamte moje stope (samo ovaj život imam)
Image Hosted by ImageShack.us


I kad mi se učini da znam, da sam sve vidjela iznenadi me život ljepotom u kamenu

Image Hosted by ImageShack.us


Gdje je granica između zbilje i sna?
Tko si ti da je odrediš u mom životu?
Hajde reci...gdje je granica?

Image Hosted by ImageShack.us


Skrivam se u boru, u suncu i moru, u smijehu kojeg sam navukla na svoje usne, u rukama hladnim i tako praznim, u svim riječima koje sam ikad napisala....
A ti me tako lako nađeš...

Image Hosted by ImageShack.us


Igra kamena i mora, vječno okretanje i nemir, zvončići koji pjevaju u mojoj duši, po koji cvijet otrgnut svijetu....
I valovi koji me zovu da dođem...
Osmijeh skriven ispod svega

Image Hosted by ImageShack.us


Evo me....

Moji su dani prepuni sunca...

Dok sam te tražila našla sam svoje mjesto…baš tu…

tu ćeš me naći


Image Hosted by ImageShack.us








09:49 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>