četvrtak, 06.12.2007.

Bio je!!!!

Dok sam živjela u obiteljskom paketu (tata, mama, braco, seka, pas) sv. Nikola je bio redovit (nije kasnio, zaboravljao i ispričavao se nedostatkom vremena) i kad bi se probudila pod jastukom bi pronašla čizmicu punu blaga...
Blaga namijenjenog djeci, čokolada i bombona svih vrsta i oblika, velikih šalica za mlijeko i kavu..ma svega.
Prošle dvije godine me zaboravio, valjda nije znao gdje stanujem. U tom vremenu u kojem je uspjeh bio preživjeti dan bez da izazovem ogromne arhitektonske pomake u svojoj duši jedna takva sitnica nije puno značila. A opet...ni šibu da dobijem.
Jutros se budim, rastežem po kući i kako radim popodne nigdje ne žurim. Pogledam za svaki slučaj pod jastuk, u kuhinju, u hodnik, preokrenem stan naopako-nema ništa. Pa kako to a znam da Nikola ima ključ od mog stana?
I nazovem bracu da priupitam kakvo je stanje kod njih i je li sv. Nikola posjetio njihove dvore.
Tamo je bio!!! Znala sam!!! Ma kako neće kad pouzdano znam da je jučer popodne kupovao u Tommy-ju!!!
Pa uvjerim samu sebe da nema veze što me je zaboravio i da sam ja velika cura. I prodam sebi priču kako ću dogodine imati nekoga tko će ostaviti čizmicu za mene, nekoga koga ću razveseliti ujutro hrpom beskorisnih i predivnih poklona.
Kad sam se razbudila zaključila sam da je dan savršen za obavljanje poslića koje odgađam danima (postolar i kemijska čistionica), skupim cipelice i jakne i sjurim se niz stepenice prema svom autu.
Kad sam bila na dva koraka do automobila začuđeno stanem i osmijeh me se razvuče oko ušiju.
BIO JE!!!!! Sa volana (preciznije sa poluge pokazivača smjera) visi velika roza čarapa!!!!!
Brzo, najbrže, ulazim i otvaram i pronalazim cijeli svijet šarenih papira, celofana, mašni...red čokolada, red bombona i jednog malog anđela jer zna da ih volim i da želim imati cijelu kolekciju...
Sjedim u autu i umirem od smijeha.
Kopam po torbici, tražim mobitel i zovem ali sv. Nikola ne odgovara na poziv.
Valjda ima još nedovršenog posla.
Par minuta kasnije zove me i smije se mome smijehu.
I dok je slušam kako priča gluposti (o spuštanju kroz dimnjak i slične SF priče) uživam u činjenici da sam bez obzira na godine koje imam njeno dijete.
Kako malo čovjeku treba za sreću.
I nazovem bracu da mu kažem i smijemo se skupa.
Jedna majka i njeno dijete, dva prijatelja, ljubavnici...ma stavite onu kombinaciju koja vam danas odgovara, puno smijeha i iskrena želja da obradujete svoju drugu polovicu-to je današnja formula uspjeha!
A što je vama sv. Nikola donio jutros?

11:30 - Komentari (6) - Isprintaj

<< Arhiva >>