utorak, 27.11.2007.

Moj lipi anđele

Negdje još čuvam nešto za tebe
kad dođu jutra puna nevoje
I kad nam ništa ne ide, pogledaj u mene
Ako nas tužne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
ja čuvam nešto za tebe, pogledaj u mene
To može dati samo onaj koji te
kad pođe po zlu voli više od sebe
Moj lipi anđele, pogledaj u mene
ako nas tužne jutrom probude
ja čuvam osmijeh za tebe


Obećala sam ti da neću plakati s tobom, da neću plakati zbog tebe.
Rekla sam ako budem trebala imam cijeli život da te oplačem a sad ću se smijati s tobom.
Danas sam pogazila svoje obećanje...tvoj poziv i suze koje ćutim kroz slušalicu...gubimo bitku i ne mogu vjerovati u to. Jednostavno ne mogu. Čekam čudo dok se ti polako opraštaš od mene, od svih ljudi koje voliš, dok brineš da sve ostane sređeno iza tebe.
I kako da ti kažem da možeš sve srediti ali da će tvoj odlazak izazvati takav kaos u svijetu koji dodiruješ?
Blago onima koji ne znaju, koji se mogu zavarati i vjerovati. Nas dvije znamo što te čeka.
Nikad više nećemo otići na more, smijati se i svađati, nećeš mi biti kuma na vjenčanju i nećeš držat moju dicu, nećemo ostarjeti zajedno.
Sve je kristalno jasno poput današnjeg dana.
Poput tvojih suza.
Dok sam se vozila kući sunce se igralo sa zemljom, kroz staklo me dira i zove da ga gledam. I kroz prozor vidim jedan tako savršeni zimski dan.
Danas nemam mudrih niti blesavih odgovora na tvoja pitanja, strahove i nade, nemam načina da ti pomognem onako kako bih voljela. Želim te dotaknuti, dati ti dio sebe, uzeti te i sakriti od svih, od tebe od sebe, od Boga. A ne smijem, ne mogu i ne znam.
Vjerujem da svaki događaj u našim životima ima smisao ali ja ga danas ne vidim. Vidim samo tebe, sjediš pored mene večeras uz more i plačeš a ja šutim i želim te zagrliti.
I pitam se znaš li koliko si promijenila moj život na bolje.
I zašto baš tebe Bog želi?
I nadam se da znaš da se na mene uvijek možeš osloniti, da sam tu uvijek i zauvijek.
More huči večeras u Splitu, noć je hladna a nebo je tako daleko i suzdržano.
Ali sunce mi je reklo da ćemo se opet sresti. U svakom budućem životu...
Biti ću tu pored tebe i držati te za ruku..
Kad odeš molim te, molim te čekaj me. I nemoj me zaboraviti.
Nemoj se ponovno rodit puno prije mene...jer znam da ćemo se prepoznati..onako kako se prepoznaju srodne duše

21:55 - Komentari (3) - Isprintaj

<< Arhiva >>