KAP PO KAP

30 lipanj 2009


Jesenska kiša
čekam zadnji vlak
akvarel uspomena
odnekud znani parfem

moj život često
nalazim uspavan
tvoj glas još ponekad
moje misli zarobi

kap po kap
s neba pada kiša na moj dlan
netko gore plače
ne
to nisam
ja.

Image Hosted by ImageShack.us

SAMOĆA


Samoća me ljuljuška u svojoj stolici
šapuće mi dio života
kojeg ne možemo izbjeći

samoću
neću prigrliti
oko mene su lutke
ja želim biti jedna od njih
ne poznavati ovaj osjećaj.

Image Hosted by ImageShack.us

NOĆAS

Padam na tvoje ruke
Postelja od strasti vjenčava naša tijela
Ja ne krijem ništa
dobivaš me sve jače
Svakim pokretom
rječju...
Neću noćaš brojati
tvoje buduće
prošle
sadašnje
i koliko mi još tvojih dodira
do kraja preostaje

Image Hosted by ImageShack.us

Sreća


Uništava me
to malo
sreće
slatko i pakosno
gura me
pred vas
igra mojim nepcem
kralješcima
i otupim pogledom

gledajte
budalastu me
navukla
na foru
slatko
opojno.

Image Hosted by ImageShack.us

NIJE SAM


Kada noć umiri ljude
nekima donosi san
ja bdijem začuđena
slušam mu dah

ljubim mu ruku
on je sam
moram ga probuditi
on mora znati
kako postoji netko
tko vjeruje u njega.




Image Hosted by ImageShack.us

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.