ZonaOZona

petak, 14.10.2016.

Glineni anđeli

Dragi blogoprijetelji,

Na ovom mjestu sam započela pisati 'zaozbiljno' i mnoge priče zasigurno ne bi ugledale svjetlo dana (bolje reći ekrana) da u njima nisu sudjelovali sami blogera. Bila su to zabavna i meni draga vremena u kojima smo jedni druge poticali na stvaranje zadajući obavezne riječi, često namjerno kontradiktorne.

Mnogi iz tih dana bloganja nalaze se na listi mojih Facebook prijatelja, a s mnogima sam usput, nažalost, izgubila kontakt.

Za vas koji nisu dobili pozivnicu, koristim ovu priliku pozvati vas na pormociju moje nove zbirke kratkih priča "Glineni anđeli".

Bilo bi mi drago vidjeti vas opet wink

Naklada Jurčić Vas ima zadovoljstvo pozvati na predstavljanje najnovije knjige pripovjedaka naše nagrađivane književnice Julijane Adamović "Glineni anđeli". O knjizi će govoriti, a ponešto iz nje i pročitati, Ana Kranjčić, Jasna Kovačević i, naravno, sama autorica Julijana Adamović.

Pridružite nam se 21. 10. 2016., u 19:30, u knjižnici Bogdana Ogrizovića u Preradovićevoj 5.

Osim ugodnog druženja, moći ćete kupiti Anđele po promotivnoj cijeni.

Dobro došli!


Image and video hosting by TinyPic



- 19:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #