Prvi sedmoboj odraden

31 siječanj 2016

U petak sam zapoceo prvi sedmoboj. Startao sam odlicno s 60m osobni rekord 7,33, nakon 60m usljedio je skok u dalj gdje sam isto skocio osobni rekord 6,57m. Nakon dalja sljedilo je bacanje kugle gdje sam podbacio kao nikada izgubio 300+ bodova, prebacio sam tek 8m. bio sam toliko van sebe poslije toga da skok u vis nisam mogao odradit kako treba, ali sam skocio najbolji rezultat u dvorani 1,78cm. Prvi dan je zavrsio, sutra dan sam se probudio s velikom motivacijom da nadoknadim zaostatak od kugle, istrcao sam novi osobni rekord na prepone 8,49 moglo je biti bolje ali ostavimo to za sljedeci put. Nakon prepona motku sam otvorio s 4,00m i zadnja disciplina sedmoboja 1000m rekao sam idem sve ili nista, puknem li puknem, bolje krenit odmah jako pa ako izdrzim izdrzat cu, a ne kreniti lagano pa poslije zavrsiti i rec da sam imao snage. Otrcao sam osobni rekord 2,47,25 sto je vise od 13s od prijesnjeg osobnog rezultata. ukupno sam skupio 4761 bodova sto je novi rekord skole. i kvalificirao sam se za nacionalno prvenstvo koje se odrzava pocetkom treceg mjeseca u Tennesi. Trenuno sam petoplasiran u Americi. Nadam se da cu se dobro sprmiti i napraviti nove rekorde, napad na Hrvatski rekord koji iznosi 5049 bodova.

Najjaci ste kada se borite sami sa sobom. Trening je ona najjaca strana ovog sporta. Trka je samo dokaz koliko ste bili jaki onda kada je bilo najteze !

Nikola

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.