LIP SYNC 2015

15 studeni 2015

Ovaj tjedan je obiljezen Bevo Francis on je bio dio kosarkaskog tima Rio Grande. Jedan od najboljih colleg igraca.A umro je ove godine u 82. godini zivota od raka. Pa se u nedilju odrzava neka ceremonija u spomen toga. A mi, atletski tim, pripremamo se za "Rio ima talenta" skupili smo se u jednu plesnu grupu, i vjezbamo svaki dan, a u nedilju u 8h navecer je natjecanje, pobjednik odnosi 200$. ii upravo sam dosao sa plesnog natjecanja, bili smo odlicni, ja kad sam vidio koliko je ljudi na tribinama iznenadio sam se, neke sam pokrete i zaboravio, ali kao grupa bili smo odlicni druzili smo se i dobro se zabavili, valjda je i bit toga, osvojili smo 2. mjesto za 0.5 nam je pobjeglo 1. mjesto. ali ima dogodine opet.



Lip sync Track Team 2015

U cetvrtak kad sam isao na trening, primjetio sam da su postavili zastave, uz igraliste i cestu, a kad sam vido da je i Hrvatska zastava tu, bio sam toliko sretan da ne mogu opisat to.



Zastavaaaa

na danasnji dan 1991. - Jugoslavenska ratna mornarica topovima je s mora napala civilne ciljeve u Splitu

Broji se nesto sitno do kraja semestra, ovaj cijeli tjedan imamo nastavu, a onda sljedeci tjedan cemo imat samo 2 dana ponedjeljak i utorak jer je u cetvrtak Thanksgiving, kako kazu najveci praznik u Americi veci od bilo cega.

Kad Vas zivot stavi u teske trenutke, nemojte reci, "Zasto ja?" Jednostavno recite "Kusaj me"


Nikola

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.