Cetvrti tjedan

20 rujan 2015

Vjerovatno ste primjetili da su dodane slike sa strane. Napokon sam uspia i to rijesit.

U subotu je bilo natjecanje u krosu, ovdje kod nas, pomagao sam dan prije dok se pripremala staza, isto tako i na dan natjecanja, sam pomagao na sve strane, pekli su se hamburegeri, kobasice, prodavalo se sve to za natjecatelje. Bilo je dosta ljudi. Vrijeme nas je posluzilo, jer kad je sve zavrsilo pljusnila je kisa.

Sto se tice skole, sve je za sada uredu, nadam se da ce tako ostat jer za dva tjedna pocinju prvi testovi. Jos tocno 80 dana do kraja prvog semestra, ima se jos dosta za ucit. Ali zato sam i ovdje.

Treninzi su poceli jako dobro, vec sam prosao kroz sve discipline od trcanja, skakanja do bacanja. Zadovoljan sam za sada, Ja i jos tri momka treniramo za desetoboj, jako je dobro da imam s nekim sve discipline prolazit jer jedan drugoga podupiremo da radimo sto bolje.

https://www.youtube.com/watch?v=X5-ZT4CLEKI

Video s jednog treninga. Skok s motkom.

Toliko od mene za sad, jer ne znam sto bih pisao, ima toliko dogadaja, ali ko ce se svega sijetit u trenutku kad ovo pisem, uglavnom, budim se idem na dorucak, predavanja, rucak, trening, vecera. Druzim se dosta pokusavam sto vise komunicirat, jer jedino tako cu savladat dobro jezik.

Ako ne mozes da trcis, hodaj. Ako ne mozes da hodas, puzi. Uradi bilo sta, samo nastavi da ides napred i nikad, nikad ne odustaj.

Nikola




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.