ipak sunčano

18.02.2006., subota

Nemate pojma koliko mi je drago da postoji blog i i neki ljudi na njemu koji mi postaju sve draži.
Moj se dragi često baš ne slaže sa mojim zamislima pa da nemam vas nebi imala kome pričati,pardon,pisati.vi ne samo da čitate već i komentirate a to u mojoj obitelji je teško moguće.nemamo baš iste valne duljine tj.ja sam u moru a moj muž još u plićaku,ili mene pak sve zanima i o svemu bih pričala a on samo o poslu i šta ide u tom paketu i + ne voli pričati.
Ali dobro,ipak ima on mnogo drugih vrlina.
Danas sam skočila do mog dragog blogera da ga vidim malo in live.
Dođe ja tako do njega na poso a kad ugledah tamo visi još jedan bloger.ma to je cool.
Iako sam bila much pospana i nisam dolazila k sebi,počeli mi s temom………..naravno o blogu.
Kužim ja po razgovoru kako smo baš opićeni sa blogom ali pak nemamo blage veze (pogotovo ja)o tome šta se sve može napraviti na njemu npr.kako urediti stranicu,kako staviti slike,muziku i sve tome slično ali zato znamo svi troje crtati iako ja ne kao oni.
Nadam se da ćemo stalno surađivati pa tako i nešto napraviti od našega bloga.
Uglavno bilo mi predivno ali kratko trajalo pošto sam morala kući jer znate…dijeca,muž,kuća…ćekaju.

Kao što najavljuje mr.Bellarte da će uskoro biti susret blogera tu negdje u Istri pa da mu pomognem širiti vijest;::SVI koji prođete mojom stranicom ako ste voljni i u mogućnosti kada bude taj susret nadam se da ćete se odazvati.
Budem javila kada i gdje.
Toliko bez inspiracije.
VOLI VAS JA!

- 00:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi