ipak sunčano

31.01.2006., utorak

help,help!

pomozite narode!
nikako da skužim kako da zaljepim tu kukuruznu sliku na post.

second stvar:radim obračun plaće za 1.mjesec.to mi također nekako ne ide.dali bi se mr.Baltazar udostojio pomoći sa kojom svojom,super kapljicom?
kao što su svi skužili pa tako napokon i ja ,mr.Balty se prodao.
izgleda da mu je lova udarila u kapljicu.toliko se ufurao da sad neje*e živi,siroti narod koji ga je digo u zvijezde.
čisto sumljam da će se spustiti s oblaka sad kad se druži sa mr.Mudrinić & company i vjerovatno sad gleda još i više,pa namojte se čuditi ako ga budete gledali u new spotu od Britney Spears ili sa Jackom.

moram se vratit na posao.obraćun zove i ako se ja ne odazovem čeka me napad barbara drugi mjesec.

do kasnije!i dalje HELP!
- 14:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

30.01.2006., ponedjeljak

ej daj ti iz Francuske pa baci komentar!
- 12:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #
neo counter...nnnmmmmm daaa...vampiriiii... hhmmm daaa.izvolite.

what a shit...hhnnnmmmmm...ookkk!yes! blog! koja stvar!ma moš belivit!

koji je dan? koji sat? nnnmmm.daaa.
večeras je naša fešta (intonacija)dddaaaa,,,...
a di si ti?aaaaaaa di si ti....?

bellarte tttiiii sssiiii kkrrivvvv!!!!aa hhmmmnnn daaa.
- 12:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...ni žuta nije glupa

...pa pij i ti žutu pa češ viditi kako ti se prosvijetli.
sastojci:0,03cl prozirne(u Rusiji je piju i slonovi),
0,05 100%juice

i kreni!

u j... te muti mi se!
ali bitno je da mozak (moja siva eminencija!) radi svoje.
onda...copy...ne ne ne...undo....ne ni to.ali da...copy... paste...i evo ga counter...yes!




- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

29.01.2006., nedjelja

hvala MM

o yes,zahvaljujem se Marylin Mansonu.nisam ga upoznala,niti vidila iz bliza i niti je on mene ali je on i njegova glazba spojila dvije duše.
i neka mi onda netko kaže kako je MM odvratni sotonista koji vodi ljude na krivi put.pa vidi di je mene poveo,,ja sad volim.ako je tu nešto lošeg onda ja ne kužim po k....a.
po mom mišljenju on je fenomen.vidi koju prašinu diže.vidite samo šta se zborilo u Istri kad je imao koncert.čak su pisali peticije da se koncert ne održi i čak je on sam htio potpisati.
on je pravi umjetnik u svojim vodama (probaj ti urlati toliko koliko uspije on i da to zvuči).
on se samo igra,iskušava sve pa tako i ljude.tekstovi pjesma su možda,onako,malo hard ali pogledaj oko sebe i šta vidiš?
uglavno koncert je bio superrrr!i nitko nije nikoga povrijedio a kamo li nešto žešće.a da i nitko nije završio na križu i nije se vidjelo zapaljenih slika.
šta to znači da smo ga mi prestrašili pa je glumio dobru dušu?pa čak nam se zahvalio što smo došli.pa šta je tako strašno to šta piše šta misli i o ćemu sanja?malo provocira sve oko sebe ali tko to ne napravi kad tad?
mislim;pa tko sluša nek izvoli.ako neko ima za napraviti nešto lošeg,to će učinit i bez njegove glazbe.
VI protivnici Mansonove umjetnosti u koju grupu spadate?sigurno u onu koja čeka bus za raj...
ja npr,majka sam 2 djece,zaposlena + naravno kućanica,ne drogiram se,ne opijam (barem ne tako često),obična žena.i šta sad ja spadam u neke sotoniste,nemoralne luđakinje jer slušam Mansona?
MA RAZGULITE!
a oni dragi,pobožni ,obićni ljudi koji svake nedjelje se sreću u crkvama.oni su pravi i jedini koje ćeka raj!????a kad ti isti (neki od njih) dođu kući pa poćnu vikat,psovat,tući....ali da oni su nedjeljom na misi,oni se ispovjedaju i sve je riješeno,izbrisano,kako da se ništa nije desilo.
a šta za one prave bakice koje sretneš kad šećeš selom i tako te ljepo pozdrave pa razgovaraju sa tobom kako da si im tek skuhao ručak.a one su prave da.okreneš leđa i sve se ori;gledaj ovu k..vu jučer je bila cijelu noć okolo a djecu je pustila svekrvi.ili;jesi čula kako luđakinja urla po kući i tako sve tome slično.nemam kasun od vokabulara ali ste me kužili.
sve u svemu ja nisam za nasilje i koje kakva odvratna djela ali ima nas takvih i šta?
slažem se apsolutno da oni koji zlo naprave moraju biti kažnjeni.ali tu ima zla i zla treba se dobro ocjeniti.pa pogledajte kakve su danas cool igrice za mlade.pa šta ih je Manson napravio?i one se ipak igraju iako mi nije drago jer ih igra i moj big (5 god.)sin.pa zašto se onda to dopušta?
Pa zašto se onda ne tuže ti mozgovi koji izmišljaju te igrice?pa onda da Menson vodi u propast (moš mislit),ma vodimo se sami.
Jebi ga,možda bi bilo dosadno da nije tako,žalosno ali istinito.
Mislim da na svijetu ima previše nasilja i to u svijetu kojeg smo mi stvorili( ja nisam).
Ljudi bi trebali poćet opraštat
Prestat gledat tuđe grijehe i hranit se njima
Počet se učit na svojim i tuđim greškama
Prestat se rugat tuđim nevoljama već pomislit kako to baš tebe drugi dan čeka
Prestat tražit previše već se zadovoljit sa malim tj.s onim šta imamo
Jednostavno ljudi iskulirajte se i gledajte svoja posla.
Ne želim osuđivati ali na neki način to radim i sad šta??????

I za kraj jedan aplauz za mr. Marylin Mansona!!! Bravvooooo!

- 12:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

28.01.2006., subota

evo da skresam nešto u doba kada piše mlada i većinom oćajna generacija.
anđelići su napokon nakon velike borbe sa mamom zaspali i ja imam vremena.svaki na svom kauču i to svaki na kauču po svojoj mjeri.najveće i najudobnije mjesto zauzeo je naravno šef of the family i sad već duboko sniva,hrče i baca neke bombe po svom(ne prdi nego svako toliko reče nešto nerazumljivo za nas još uvijek budne)(ma baci da da i drugo).imala bi toliko toga za izbacit o našoj little happy buth i za sad više ne happy family ali neznam od kud da počnem.svi govore kako imamo sve i više od toga za biti sretni ali....e u tom ali je onaj poznati križ kojeg svi vučemo.rekla bim da hvala bogu djeca su sretna(dok je zdravlja je i sve ostalo)ali i oni vuću križić koji vjerovatno za njih je križurina jer svakih 15 min.plaću,vrište,i ljute se na nas i sve što ih okružuje.npr.evo jedna velika muka moga velikoga(5godišnjeg)sina:mama,mama,mama,ma si slaba,zašto mi ne dođeš proći ovu igricu!kakoooo da pogodim ono gorrreee!zaštoo????slaba,slaba,ti si kriva jer ne mogu proći livel!-pa čekaj da završim nešto pa ću doći!
nneeee ja te ne čekamm!-pa strpi se malo.-neeećuuu jer ti se nisi strpila i napravila to ča trebaš poslje!
slaba idem noni!-e nema šanse bit ćeš doma.-uuueeeee,nnneeeee ssslabba,zašto!tataaa mammma me ne pusti kod none!-ma ako te ne pusti ima razlog.-nnneee nneeema!-a znaš ti šta znaći riječ razlog?-šštaaa too znaačiii?-nema veze sada ali ti češ biti tu.-nneee,nnneee!
Onda zatišje na 2 minute,ma niti i opet:nnneeee ma prođi mi onda too!-dobro evo me.a šta sad,vidiš da ne znam ni ja.-mmaaanneee maaa slaabaaa,ti ništa neznnaaš!
Ok,ok,sad dosta,GASI TO ODMAH!-nnneee nnneeenneeee….onda ću ovu drugu igricu i neću se ljutit!?.-a dobro možeš ali na kratko.treba tu i pauze.-nnEEnnee a dobro dobro.
Ali kao začin oko te kratke tragedije se vrtio i moj second little people koji je cijelo vrijeme u jedan glas,skoro zbor gunđao:mama opa,mama dami duuduu,kkukkuu,opaa,opaa(pa ga dignem)pila pila(da bi pio)bembeee,bembbeee(želi autić)nneee!nnneee!nneeccccuu!(neće taj nego drugi autić)nnneeecccuu(ne ne ni taj nego?)Ma Tomy Lee Jonsons baby(između osalog i tako ga zovem)ma šta ti hoćeš?-jpotu ccuju majo neccce-aaaAAAaaaha a šta bi ti to???-onda sljedi plač(onaj baby heartbreaker)nneeee!jhdhoijhirfjhb!kjglćđae!-a joj a joj!dobro evo ti to i to i to i to i to ok?-djaaaa!
Ave Marija i sad mir u kući možda 15 minuta.

- 01:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

27.01.2006., petak

pitanje

ma koliko vas ima onih koji čekaju vikend?
a koliko onih koji ga žela preskočit?
zanima me odgovor na 2. pitanje,molim recite da vas ima da ne budem jedina.
- 17:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #


depresivno vrijeme dođe i do mene.pogotovo vikendom.ma zamisli!
i onda napišem:

krila su mi oddavno slomljena
duša nije kao žvakaća iako pokušava i to bit
srce skače sa niti na nit

danas mi ga probode
da bi sutra lječio rane
pa sutra je novi dan
a jutro nikako da svane
- 17:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

naravno opet

ono zadnje jučer nažalost nije bilo hik nego bijesnoČa i oČaj.
kao početnik opet sam pisala uzalud jer opet nije prošlo.pisala sam kako mi hitno terba babysitter i idem objavit post a ono se ne objavi nego izbriše.udari me oćaj.idem pisati ponovo.
i tako ja oćajno pišem ponovo ali sad mi se činilo mnogo bolje i ja ponovo happy idem objavit post a kad ono me opet netko zaje....post ne prođe nego se izbriše.e onda sljedi jedan udarac po tastaturi onako pun bijesa i lupnem sad OBJAVI POST i budala prođe.
ma koji k..ukuruz OBJAVIO SE!MA ZAŠTO?NIJE FER.
- 07:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.01.2006., četvrtak

,l-mgčlj nčk- ,mČHL_ n,pćtjhčćlmgbvn
- 20:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

AJDE PONOVO

kao šta sam jutros počela pisati a nitko osim mene nije vidio,sad ču pokušat ponovo.evo već me maltratira bellarte i evo ga i ljuti šef.ma stvarno dosta!
ajde kako suosječate sa autostoperima?
meni se stvarno neda stati ali neke pute me grize savjest pa onda ali ne uvijek i stanem.
svaki dan kad idem na posao i kad se vračam sami palčevi po cesti.koji k...ukuruz djeco i ostali.
ma zašto me vidite?ja nisam komotna ako vas poberem.
pa onda ovako.neke pute kad vidim face s palcom pomislim:ma geldaj me dobro i nečeš se ljutit jer ne stanem.ili:čitaj misli,šta ne vidiš da baš ne mogu.ili:joj a kad moja djeca budu tako pa bude tako vozač kao ja(ne ne jadni)(moram stati,moram!)"ali"več sam prošla dalje a i iza mene su auti i dragi moji pa baš ne mogu.ZNAM DA SAM ODVRATNA!
ali kad ja vozim muzika mora biti do kraja da se sve prži jer ja tako uživam,,,a ako stanem mora biti tiše.+ ako stanem ne mogu vikat na bu.... ispred mene.
dobro ali ima dana kad stanem i onda npr.neko vrijeme sam svako jutro vozila trojicu dečkića u školu.ma dječaci mali,bez teksta ljudi.nikad da bi rekli nešto interesantno da se probudim kad već ne mogu uz muziku.ne ne,oni mutasti,prestrašeni(valjda,ili?)samo su šutili a ako bih postavila koje glupo,jutarnje pitanje odgovor je bio tako brz i kratak da ga nisam ni uhvatila.
ali dobro i ta vremena su prošla.
pa dođu i dani s kišom,pa baš onda stopiraju nježne ,stare bakice kojima moraš stati jer inače če te savjest toliko gristi da kad dođeš kući češ se vratit po nju (slatku staricu)i odvesti je di joj treba.pa tako ja joj stanem i ona uđe i počne:o drago djete,bog te blagoslovi što si me uzela,pa to vrijeme,pa ovo pa ono pa joj nikad kraja.ali učiniš dobro djelo i ideš kući sretan.ali kad iskipaš dragu staricu,pozdraviš,poželiš joj sreću kao i ona tebi i slučajno pogledaš tepih u autu i ZLO!to je za ti se zahvalit.zemlja,blato,ŽIVO BLATO,ne mogu vjerovati!I šta to znači,da te netko od gore malo pljuje ili?
ali dobro znaš za drugi put.
a vam se desilo da stanete zgodnom i prezg.stoperu i upravo kad ti upadne u auto ti sretna pogledaš na drugi kraj trake a kad ono u suprotnom smjeru ide KO? pa tvoj dragi muž.ha ha to je super.ali to mi se nije dogodilo ha ha.
e sad mi je dosadilo idem na pauzu.možda nastavim poslje.
a da da ne zaboravim,moram se zahvaliti onome koga sam već jutros u mislima ubila jer mi ja stavio psića na blog.HVALA HVALA ali ono jutros ne zaboravljam.

- 11:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

UBIT ĆU GA!

vać sat i po se trudim složit 5 rečenica sa smislom i ne uspjevam jer mi svi šeću po kancelariji .ovaj pa onaj pa sef se ljuti pa idite u k.............-.--.-..Y:;.-,y.kmxv.kj b urac!i onda za kraj šlag od bellarte. blog:ej pa pogledaj nešto tu da vidiš.i ja pogledam i govorim:NE OMETAJ DOK SLAŽEM!a on:ma samo to i to i to.i ajde da se vratim pisanju a kad ONO NEMA VIŠE NIČEGA!MA DI JE MOJ TRUD?
UBITI ĆU GA ODMAH SAD!UGASIT ČU MU CIG.NA SRED ČELA!REZAT ČU GA SKALPELOM CIJELI DAN!
On me smutio da počnem pisati taj k.... i sad mi ga briše.ma recite šta da mu napravim?kako da utješim tu bol?MA UBIT ČU GA!
NEĆE DOČEKAT NOĆ,ANCI NITI JEDAN SAT VIŠE!
ste gledali PSYHO?E TO ČE SAD DOŽIVIT!
- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.01.2006., srijeda

pitanje

pa ko če meni dati kakav odgovor uz tolike blogere?
pa neka se podjele npr:oni do 20gd.,do 25gd.,oni oko 30gd.,normalni blogovi,oni za psihijatriju,tužni,bezobrazni itd.daj!stvarno onda bolje da pišem dnevnik.
- 12:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

maneštra

da li nas ima puno onih koji razumiju druge ali sebe nikako?
želim biti dobra,prava žena,super majka ali nekako sve ide drugim tokom.
doma me vole ali da znaju???
e neču sad o tome!
danas mi dolazi toliko poruka da ne stižem odgovarat tj.odgovaram ali skoro da ne znam šta kome pišem i šta mi pišu.
na poslu sam i umjesto da radim ja se gubim na mjestu.to mrzim!
sad pišem samo da ispraznim to nešto kako bi mi bilo lakše.i bilo bi mi drago da znam da postoji još onih koji samo misle i nikako da smisle i da krenu.
niti jednu zamisao ne mogu ostvarit.počnem pa se predomislim pa ponovo pa opet pa poludit ču!
pa kako se može živit i realizirat "nešto" kad te misli samo kuhaju i nikad kraja?
j*** ga!i prva se palačinka baca(neki tako kažu).valjda če druga biti bolja.
Velika i mala slova me nerviraju pa ja ču po svom.

- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi