ipak sunčano

01.02.2006., srijeda

za moje anđele

Tako malo,tako slatko
Tako lijepo,nježno,glatko
Šta tražit više od tvog osmjeha
Pa čak i onda dok traje tvoja slatka osveta
Samo budi veseo i budi mi svoj
Nikome neću dozvoliti da naruši život tvoj
Rođen si da se borim za tebe
Pa čak i onda kada budeš tražio sebe
Bit ću uvijek za tebe tu
I pružit ću ti ljubav svu
Voljeno moje malo
Smisao mom životu si dao

Voli te forever tvoja luda mama!
Za mog malog Tomi-Tomsona-mister-baby-Jonsona.




Htio bi biti tako velik i jak
Pa da u vrtiću svi misle da si * mrak*
Tvoja je duša puna dobrote i topline
Dali znaš da imaš tolike vrline
Istina je da se svaki dan riječima razilazimo
Ali obožavam jer voliš da se poslije mazimo
Playstation i pc su tebi cio svijet sad
Iako za to si još pre,pre mlad
Želim tvoj svijet obojati šareno
Da bude sve veselo,srce moje maleno
Želim da ti glazba dopre do duše
Da osijetiš ljubav i vjetar koji ona puše
Živi svoj život i pusti da sam u njemu ja
Volim te sine, moja si sreća sva


A ova for my big-little people mr.Abel

- 22:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi