ipak sunčano

01.02.2006., srijeda

žalosno je to šta danas bacam oko na blogove i primjećujem da su svi pomalo u nekoj depri.
možda je takav dan ali ne kužim gdje.
meni je počeo tako da sam sretna došla na posao,popila kavu,htjela počet radit i onda iz vedra neba spustio se big,little boss i počne:šta si to napravila?di ti je to,to to,i to?gledaj šta si mi poslala!jesam rekao tako i tako!
pomislim:uuuu je*o te,koji ti je k****?a tako sam bila sretna jučer da sam sve napravila kako treba i na vrijeme.ali ne!on mi mora sve usrat!i još da ga nisam pitala dali treba tako ili tako? i još da mi on nije rekao da da baš tako.
i onda mi reče da kome on objašnjava?!
a onda ja njemu da koga ja pitam i odgovaram?!
.....pa onda KO TU SJEDI NA UŠIMA?
pa počnem:dobro dragi šefe,drugi mjesec kada to budemo radili,donjet ću kameru i snimat šta ko govori.
a on (uz upaljenu crvenu lampicu):jeb*m mu ****!znaš ti .........!koga vraga............!idite u ........!šta misliš da ja...............!
a ja:???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::::::::::::::???????????????????????????????bježim!
i opet na kraju sve ispalo ok.
nakon pola sata spusti se on opet pa kaže:skinut ću ti internet!
a ja:ma da nebite ni slučajno!........i čovijek ode...........šta mu sad bi?
to je bila moja mala trauma za dobro jutro ali sad sve zvuči šareno.šef otišao negdje van,ja se bacila na blog i svi smo opet happy.

činjenica je dokazana!POSLJE KIŠE DOLAZI SUNCE!




- 11:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi